Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af villamusika.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen kunne give lidt kritik af www.villamusika.dk. Vi har forsøgt at gøre siden meget brugervenlig og overskuelig, og vil høre jer hvor vidt det er lykkedes.

Tak skal i have!
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Burfelt

Jeg har kigget lidt på siden og synes generelt, at det ser ganske gennemarbejdet ud. I har en klar grafisk identitet i jeres produkt, som I anvender fint på siden. Det er meget clear cut, hvilket jeg ser som en fordel. Mange knalder alt for meget information ind, på bekostning af budskabet.

Dog synes jeg, at I under fanen "Butik" kunne gøre mere brug af iscenesættelsen af produktet. Som jeg ser det, er det en meget central side. I viser et billede af en CD som eneste identifikation for kunden. I sælger et produkt, som er så meget mere (går jeg da ud fra) end cd'en. Det er timers underholdning og læring for brugeren. Forsøg derfor at trække jeres key selling points frem i den grafiske præsentation af produktet på denne side. Jeg tænker, at I kunne præsentere produktet som en pakke á la et traditionelt spil eller et computerspil, så det mere kommunikerer værdien for kunden, end det rent funktionelle i, at produktet fysisk set er en CD. Eksempler på anvendelsen af en sådan "pakkemetafor" kan du eksempelvis se i Dandomain.dk's produkter. Ved godt, at det er noget helt andet, men tankegangen er den samme. Man tager noget immaterielt og gør det materielt, så brugeren/kunden selv skaber associationer om indholdet. og Giver det mening?

Lige en strøtanke mere: Hvad med at lægge lidt musik på siden? Det har trods alt stor relevans for det produkt, I sælger. Tænker et lydspor, som kører I baggrunden...

Håber du kan bruge mine tanker. Held og lykke med Villamusika!

/LC

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)