Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeundersøgelse - online spørgeskema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal igang med at lave en online kundeundersøgelse og vil gerne høre jer, om I kan anbefale et godt program - som ikke er vildt dyrt, men som både kan lave krydstabulering i rapporterne og springe spørgsmål over ved et givent svar.

Jeg har set tidligere tråde om samme emne, men de er fra 2005/2006 og der er sikkert sket noget siden da.

Mvh Marlene

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:01

Hej Marlene

Vi har et onlinespørgskemasystem, du kan gennemfører en brugerundersøgelse gennem det for 300 Kr.

Du kan læse lidt mere om det på www.taketwo.dk/survey

I bunden af den side kan du bestille en brugeradgang, så kan du derigennem prøve at oprette og selv besvarer et spørgskema. Hvis du så vælger at bruge det kan du skrive mig en mail (psj@taketwo.dk) Så tildeler jeg en undersøgelse og sender en faktura.

Mvh Peder 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 06:55

Hej Marlene

Jeg ville prøve at kontakte Jørgen fra RelationWise - spørgeskema-software og nyhedsbreve, det er det de fokuserer på.

Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:50

Nu er det lidt en gammel tråd, men jeg ville alligevel lige nævne mit eget system som du kan finde på www.mrlytics.com.

Det er muligt at oprette en gratiskonto, så du kan prøve det af. Skriv endelig hvis du har spørgsmål :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:46
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)