Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne at I giver lidt feedback på min nye butik.
www.krudt-banan.dk Jeg er klar over der skal mere til
for at det kan blive en million forretning Wink men dette
er en start som en hobby.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:09

Hej

Du skriver at du starter med det som en hobby, men selv som hobby virksomhed vil man jo gerne have noget omsætning.
Her er to ting der vil forøge din omsætning med mange procent!

1: Hyr en designer så det kommer til at se mere professionelt ud
2: Gør det muligt at betale med betalingskort

Held og lykke! 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 13:12

Det er en fin shop i har fået banket op, men designet kunne godt bruge en makeover. Tænk på at designet danner et førstehåndsindtryk af jeres butik, har man et design som ikke er så pænt svarer det til at have en butiksfacade som trænger til renovering.

Når man går ind under Babytøj -> Bukser forsvinder de andre kategorier under babytøj (bluser, nederdele, kjoler osv.) det er en stor svækkelse af brugervenligheden på siden. Det bør være sådan at man nemt kan navigere mellem alle kategorier.

Der er flere sider som er tomme, hvor der ingen varer er, kan de ikke fjernes indtil der kommer varer på? Hvis vi skal sammenligne med det virkelige liv igen svarer det til at komme ind i en butikken hvor halvdelen af hylderne er tomme.

Hvis I virkelig vil have kunderne til at handle online og signalere troværdighed bliver I nød til at have dankort betaling på jeres hjemmeside også. Forbrugeren er bedst sikret ved at handle med kreditkortnettet og mit indtryk er at mange forbrugere vil sortere forretninger fra hvor der ikke kan betales med dankort af frygt for at blive snydt.

Håber ikke det var for meget kritik fra min side. - Held og lykke med forretningen.

Tilmeldt 4. Mar 08
Skrevet kl. 13:17

Hej, tak for jeres var

Selvfølgelig vil man gerne sælge noget, men det er noget jeg roder med i fritiden.
Jeg har ikke økonomi til at få dankort betaling el. et prof design.

Hvis folk virkelig finder de ting jeg sælger interessante nok vil de så ikke
handle hos mig på trods af overnævnte? Det ville jeg selv hvis det var interessant nok,
men det er måske bare mig hehe...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:14

Nu findes der mange butikker i samme genre, selvfølgelig ikke med samme sortiment. Men var det mig der var ude og shoppe tilfældigt, ville jeg ikke handle hos dig.

Designet ville måske ikke være en hindring, men jeg køber kun online hvis det er med betalingskort - specielt første køb.

Du kan sikkert høste nogle ordre som det er nu, men hvis du vælger at tage kreditkort er jeg sikker på at du kommer langt over en fordobling i ordre antallet! 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 4. Mar 08
Skrevet kl. 14:59

Oki tak for hjælpen.

Jeg vil overveje at skifte til en anden udbyder med størrew muligheder.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:54

Lige nogle hurtige punkter:

• Så dyrt er dankort altså heller ikke... oprettelsesgebyr på 250 kr, 1000 kroner i året og vælger du deres betalingsmodul og får det integreret, koster det kun 50 øre pr transaktion... det burde de fleste kunne overleve...
  • Hvorfor have kategorier, hvis der alligevel ikke er noget i dem?
  • simpelt design, men gennemgående, hvilket jeg sætter pris på... så behøver det ikke være vildt prangende...
  • du bliver simpelthen nød til at have billeder på alt... dine dåbskjoler kan være nok så flotte, men uden billeder vil ingen købe nogensinde...
  • prøv at skrive lidt længere beskrivelser til hvert produkt... hvis jeg skal købe en suttesnor til min baby, så vil jeg gerne vide hvilket materiale det er lavet af, så jeg ikke køber noget med phatalater i fx.. 

Det var lige nogle hurtige... vil du vide meget mere om det at køre en webshop, så kan du evt. downloade ebogen - Webshop Hvordan. læs mere her: http://webshop-hvordan.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)