Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto - med lavt gebyr - findes det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejby
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået brev fra Handelsbanken om at de hæver gebyret for at have en erhvervskonto hos dem fra nul til 4000kr om året. Det synes jeg er voldsomt, især da jeg bare er en lille enkeltmandsvirksomhed.

Kan nogen anbefale en bank hvor gebyret er mere rimeligt?

Mvh

Steen

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Biilmann:

Jeg har lige fået brev fra Handelsbanken om at de hæver gebyret for at have en erhvervskonto hos dem fra nul til 4000kr om året. Det synes jeg er voldsomt, især da jeg bare er en lille enkeltmandsvirksomhed.

Kan nogen anbefale en bank hvor gebyret er mere rimeligt?

Mvh

Steen

Prisen og den enkelte kunde hænger sammen. Så hvis nogen anbefaler en "billigere" bank, så skal du være opmærksom på, at prisen er på baggrund af denne person/virksomheds samlede økonomi - ikke din!

 

Den bedste pris får du enten ved at snakke med din nuværende bank om størrelsen på det gebyr netop du skal betale eller shoppe tilbud blandt de andre banker. I sidste ende er det din samlede økonomi der bestemmer prisen på de produkter du køber af banken.

 

Selvfølgelig kan/skal du lytte til anbefalinger, men hav altid i baghovedet at priser er individuelle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Biilmann:

Jeg har lige fået brev fra Handelsbanken om at de hæver gebyret for at have en erhvervskonto hos dem fra nul til 4000kr om året. Det synes jeg er voldsomt, især da jeg bare er en lille enkeltmandsvirksomhed.

Kan nogen anbefale en bank hvor gebyret er mere rimeligt?

Mvh

Steen

de har fået meget store compliance omk til hvidvask kontrol. Jeg er enig i 4000 kr er en del penge, men det er nok rimeligt afspejlende de omk de har idag - hvor der ikke rigtigt er andre større indtægter. Du kan se lidt om div bankpriser her ud fra det bedste jeg har kunnet finde https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Stenov Digital Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler 95,- om måneden hos Nordea.

Ny konto er gratis inden for samme selskab men lige nu er jeg ved at oprette konto til et andet selskab og her skal jeg betale 2500,- som de så siger er ca. halv pris :-)

Enig med de andre, du kan ikke sammenligne direkte men 4.000 lyder til at være i den tunge ende. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lunar er vel det almindelige svar.

Kan faktisk ikke helt huske hvad jeg betaler.

Jeg mener det er omkring 2000kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)