Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning bruger i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino

Jeg er faktisk nu ved at være færdig med at lave min webshop i Shopify, men synes det bliver for dyrt. For jeg kan bruge nogle apps som shipmondo og bare få lov til at lave knapper "jeg acceptere handelsbetingelser" så bliver det 50$ mere om måneden, og af hvad jeg kan se, så acceptere handelsbetingelser pænt indviklet at lave, da den skal kodes selv.

Så mit spørgsmål er hvad bruger i? Overvejer at skifte over til one.com og bruge deres wordpress woocommerce istedet, inden jeg bliver trukket for 1 måned ved shopify.

Nogle anbefalinger?

VH

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Shopify og Shoporama til webshops - begge systemer er lette og hurtige at komme i gang med. Shopify bliver hurtigt dyrt med ekstra apps og en procentdel af dit salg, så når salget begynder at vokse, så kan jeg klart anbefale Shoporama.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos DanDomain har vi et webshopsystem, der har mere end 6.000 danske webshops på. Så hvis du foretrækker et alternativ, hvor der er dansk support og et hav af danske partnere, så sig endelig til. Du kan læse mere om det her: https://dandomain.dk/webshop/overblik

Hvis du selv er ude i at udvikle og hoste hjemmesiden, så kan du også hoppe på UnoEuro (del af samme virksomhed) og købe et webhotel, hvor du kan bruge Woocommerce på. 

Mvh 
Jeff, DanDomain

 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene begge to. Jeg er i tænkeboks hvad jeg vil. 

Er bare træt af den begrænsning shopify giver på at jeg ikke kan bruge shipmondo til at vælge pakkeshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)