Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde leverandører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg har søgt flere steder, dog uden at finde hvad jeg virkelig skulle bruge.


Jeg har læst, at konkurrenterne på markedet får deres kakao fra Elfenbenskysten, så derfor...
Hvordan finder man en leverandør ved Elfenbenskysten, eller lignede, som kan levere kakao?
Og, hvordan vil det følgende være?

Hilsner Kasper
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver altså nødt til at være langt mere specifik, hvis du vil have folks hjælp.  Er det Kakao du søger ?  Kakao produceres i en del forskellige lande  https://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_bean

Da du lyder rimelig uerfaren men mht. fødevare / import bør du absolut holde dig til en leverandør indenfor EU - men i første omgang bør du sætte dig in i fødevarestyrelsens ret omfattede regler for fødevare virksomheder.

Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for respons!
Ja, som der står i mit skriv, er det kakao jeg søger. Dog har jeg læst en del vedrørende dette emne.

Hvis jeg nu vælger en leverandør inden for EU, ville det vel ikke kunne lade sig gøre, at matche konkurrenternes priser?...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasp765:
Ja, som der står i mit skriv, er det kakao jeg søger

Det er et vidt begreb, er det Kakao bønner, pulver, smør eller chokolade du søger ? 

Kasp765:

Hvis jeg nu vælger en leverandør inden for EU, ville det vel ikke kunne lade sig gøre, at matche konkurrenternes priser?...

Med al sandsynlighed vil de  Kakao producerende lande ikke sælger meget andet end rå Kakao bønner, som så forarbejdes Europa og USA til de forskellige produkter, Kakao pulver, smør og chokolade. 

Så find en producent i Europa der har det produkt du søger. 

Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det selvfølgelig rigtigt. Søger chokolade.

Tak for nyttigt svar!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)