En ide kunne være at finde virksomheder i jeres lokalområde der trænger til en ny hjemmeside. Hvis det er nogen i kender, "ved hvem er" eller har en anden forbindelse til, via jeres netværk, så er det en fin indgangsvinkel til en dialog med dem. Alternativt, så nøjes med at slå på at i er lokale.
Det er naturligvis vigtigt at i kan give dem en bedre løsning end de har og at i har jeres augumentation i orden, men det antager jeg at i har styr på 
Tilbyd dem noget nyt til en yderst favorabel pris for at få nogle kunder - og måske noget omtale i lokalområdet efterfølgende.
En god ide kan også være at melde jer ind i en eller flere lokale erhvervsforeninger. Det giver som regel noget omtale og det kan også sagtens give lidt kunder løbende. Der skal som regel kun én kunde til af dem vej før det medlemsskab er tjent hjem. Og det kan være nyttigt med et medlemsskab af mange andre årsager også.
Find grupper på Facebook og LinkedIn, hvor folk stiller spørgsmål om de ydelser i kan levere eller i de systemer i benytter til at løse opgaver med. F.eks. WordPress grupper hvis det er det system i arbejde med. Hjælp folk gratis, eller ekstremt billigt, uden at virke sælgende. Det skal nok føre noget med sig på sigt. I kan også overveje at melde jer ind på https://marketers.dk/ - både for at blive klogere, men også for at få muligheden ofr at udvide jeres netværk og måske på sigt sælge noget ad den vej.