Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er igang med opstart af vores eksklusive brand med dekorations produkter til 4-5 tusind kroner for vaser. Utrolig lækker design som vi har fået ros på, ift. at det er noget man ikke har set før. Grunden til prisen er det er at det er 100% håndlavet og topkvalitet mm.Dermed er det dyrt at få det produceret.

Vi har kontaktet forskellige virksomheder ift. videresalg af vores brand. Det har vist sig at det ikke er så nemt at komme ind på de forskellige kæder eller andre steder.

Hvor skal vi sælge vores produkt henne? Er der noget vi gør forkert? Eller er den eneste mulighed kun igennem vores egen webshop.

På forhånd tak Big Smile

Med venlig hilsen

Rabia

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror opstart af webshop med vaser o.l. til 4-5000 kr stykket er mere end vanskeligt - når man ikke er en kendt keramiker/kunstner/fabrik. Den tror jeg I løber død i

I skal måske kigge efter galerier o.l. For vaser i 5000 kr klasse er jo samtidigt kunst - se på Lauritz hvad man kan få af håndlavede keramiske vaser fra ex Kähler med Biindesbøll som manden der byggede dem individuelt op for mere end 100 år siden- formede og personligt glasserede - til 3.000 kr for sådan en fra år 1900

Jeg TROR en webshop fordrer i er kendte fra en eller anden sammenhæng

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle sælgere som har kontakt til mulige kunder? Hvis der er hvor kan man finde dem? 

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 10
Fra  MalerKanonen ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rabia,


Som nævnt foroven, så er 4-5000 for en vase nok i den høje ende for de fleste! :) Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det... Men hvis det ender med at du har brug for en webshop, så må du endelig sige til... Jeg fandt for nyligt en gut, som har vist sig at være super skarp til alt der har med web at gøre..

Deler glædeligt hans info med alle der spørger :)


Hilsen,
Bronco
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)