Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktik som multimediedesigner med fokus på kodning og programmering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med min uddannelse som multimediedesigner, her er jeg blevet vild med kodning og programmering og ønsker en praktikplads indefor dette område.

Nogen der kunne bruge en ung kvinde som selv har kæmpe hårdt for at få lidt erfaring under studiet og som ønsker at komme frem i programmerings verden.

Jeg har større viden end de fleste multimediedesign studerende om online markedsføring pga kursus heri. Jeg kan også lave simpelt grafisk design af fx logoer, hjemmesider osv. men mit fokus er på at programmere hjemmesider.

Århus omegn: Søger her da jeg vil flytte hertil pga. webudvikling uddannelsen som jeg søger ind på efterfølgende.

Udlandet: Søger her for at få en helt andet oplevelse med mig i bagagen ud over at lave hjemmesider i praktisk. Hvilket land er underordnet.

Håber der er nogen som måske kender til nogle virksomheder det ene eller andet sted, måske tænker de kan bruge mig, har en kontakt eller noget helt fjerde. :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig ansøgning til kristian@move-marketing.dk - praktikpladsen ligger i Chiang Mai, Thailand.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)