Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

jeg har i længere tid gået med end mindre drøm om at starte egen webshop. For mit vedkommende har det aldrig været så vigtigt hvad det er der sælges. Projektet har som sådan ikke haft andet til formål end at prøve det, og måske tjene lidt ekstra ved siden af hovedbeskæftigelsen. Nu har jeg så tænkt mig at starte et projekt, som hedder salg og køb af sportstøj.

Til projektet har tænkt mig at bruge en af de mange sider som tilbyder, gode løsninger til etablering af webshops. (woocommerce, shopify osv. )

Mit problem/spørgsmål er til varelageret. hvad er folks erfaring til køb af varelager når man starter op fra scratch? min holdning er eftersom det er mere et "hygge projekt", så ønsker jeg ikke at smide alt for mange penge i det. er folks erfaring at de har opkøbt store varelager fra starten, eller hvordan har de syet hele varelager/produktdelen sammen?

Samtidig ville jeg hører om der er nogle der har leverandør, som sælger sportstøj. Her tænker jeg på grossister, eller lign. Tøjet skal hovedsageligt komme fra mærker som Nike, addidas osv.

Håber nogle der måske har lidt erfaring indenfor det område, som har lyst til at dele lidt ud af det :)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nok lettest at købe lager fra konkursbo. Jeg anslår ikke at du ønsker at lave dropshipping?

Hvis du vil købe et lager hjem fra mærker som Nike og Adidas, så er du hurtigt oppe på et 6 cifret beløb. Hvis du f.eks ønsker at forhandle det her tracksuit: https://www.zalando.dk/adidas-originals-superstar-suit-traningssat-blackwhite-ad124d02p-q11.html - vil det koste dig omkring 1000 kr. pr. stk for at have alle størrelser på lager. 

Men som du også kan se på Zalando, så kører de dropshipping på en lang række af deres produkter, så Adidas f.eks selv håndterer Adidas ordre. 

 

Hobby webshops er ikke det samme som det var før i tiden, du kan ikke rigtigt lave en hobby tøjbutik på nettet mere, som du kunne før i tiden. Hobby webshops nu til dags er hovedsageligt dropshipping eller one-product webshops. 

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jan 20
Indlæg ialt: 26
Fra  W360 Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Daniel. Alle kan lave en webshop i dag men der mindst lige så meget arbejde involveret med webshops i dag som med en fysisk butik hvis du skal have success på sigt. 

W360 er et marketing service bureau indenfor ✅ design ✅ programmering og ✅ marketing. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)