Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe regnskabsprogram

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det, ønsker trådstarter en anbefaling til et købeprogram, som ikke er online. Han ønsker ikke en diskussion om, hvorvidt det er fornuftigt.

Ifølge min oversigt over regnskabsprogrammerne her www.regnskabsguiden.dk, kan Ofinda, Saldi og Debitoor køre offline "delvist". (Måske skulle man have winkas med?)

Jeg ved ikke helt, hvad det betyder. Danlet kan som det eneste ubetinget køre offline. På deres hjemmeside står da også, at det installeres på din pc - det er da en god start.

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert van Harten, jeg ved desværre ikke om det overholder danske regler, da jeg kun løseligt prøvet Simple Invoice, og kender heller ikke til hvad det skal kunne og ikke skal kunne i forhold til danske regler, da jeg stoppede min virksomhed før det nogensinde kom i gang pga sygdom, men skulle jeg komme i gang igen en dag, vil jeg nok istedet bruge Dinero eller Billy, 

Men hvis jeg får startet op igen, vil det kræve en partner der kan hjælpe mig med at få det op at stå, jeg har derfor før avarteret her på siden, men har ikke rigtigt fået nogle indput, og derfor er det gået helt i stå

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)