Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk boligudlejningsfirma (ApS) - Adresse når jeg flytter til udlandet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et ApS med boligudlejning af mine ejendomme. I næste uge flytter vi til udlandet og boligudlejningsfirmaet skal køre videre i Danmark, som det altid har gjort.

Hvad gør jeg med firmaadresse? Er der krav om dansk adresse til et dansk firma?

Kan jeg evt. registrere CO adresse ved en god ven eller familie i DK?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jwolfdk:

Jeg har et ApS med boligudlejning af mine ejendomme. I næste uge flytter vi til udlandet og boligudlejningsfirmaet skal køre videre i Danmark, som det altid har gjort.

Hvad gør jeg med firmaadresse? Er der krav om dansk adresse til et dansk firma?

Kan jeg evt. registrere CO adresse ved en god ven eller familie i DK?

ja det er lovpligt med dansk adresse og ja - du kan registrere det hos ven eller familie - blot myndigheder kan komme i kontakt med en person der kan tage kontakt til dig som direktør/ejer og du skal så registrere hvis regnskabet ikke ligger på den adresse - og her husker jeg ikke, om du idag må have det hos dig på Filipinerne eller andet sted uden for EU - Jeg tror blot kravet er, at det hurtigt kan stilles til rådighed - men reglerne er ændret så jeg ikke husker dem, men check eller vent på andre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomheden kan eventuelt registreres hos os på Hammerensgade 1, 1267 KBH K.

Det koster 499,-/md.

Har du brug for at holde møder på adressen, booker du bare et af mødelokalerne (ca. 300,- for første time og halv pris pr efterfølgende).

Vi er vant til at håndtere henvendelser fra folk der søger vores AdresseService kunder, så det er der ingen ben i.

Send pm hvis interesseret. 

De bedste hilsner,

Pouline Mangaard

CityCallCenter 

Ps. Det er også en god investering i forhold til søgemaskineoptimering, hvis du gerne vil vises for det københavnske segment.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Fra  Ideal Office ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John rigtigt siger, så skal du have en dansk adresse til din virksomhed, før du opretter den hos en ven eller familie skal du huske at undersøge om de kan have den på lovlig vis, nogen steder er dette ikke tilladt, i stedet kan du benytte er professionel adresseservice, som håndtere din post og som dagligt har en person til at repræsentere dig her i DK.

Du må gerne opbevare dit regnskab i udlandet, så længe du overholder nedenstående.

Elektronisk regnskabsmateriale

Elektronisk regnskabsmateriale kan (uden forudgående ansøgning eller anmeldelse) opbevares i udlandet, hvis den bogføringspligtige

 

  • opbevarer materialet efter bogføringslovens regler for opbevaringsmåde,
  • til enhver tid kan fremskaffe materialet og give adgang til dette her i landet,
  • opbevarer eventuelle beskrivelser af benyttede systemer mv. og eventuelle nødvendige adgangskoder mv. her i landet, så offentlige myndigheder til enhver tid er i stand til at skaffe sig adgang til materialet, og
  • sørger for at regnskabsmaterialet kan udskrives i klar skrift eller stilles til rådighed i et anerkendt filformat.

Se hele teksten hos skat her.

Venlig hilsen

Rico
Ideal Office

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jwolfdk,

jeg har en del år i ejendomsbranchen og leverer i dag ejendomsadministration, bogføring og anden administration. Hvis du ønsker at kombinerer adressen med en som har hands-on på din ejendom(e) er du velkommen til at skrive.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)