Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Emballage producent & design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg har to spørgsmål i forbindelse med emballagen og desgin af emballagen.

Da mit mit produkt er klar, mangler jeg den rette emballage. Emballagen skal have omtrent samme mål som en Mars bar. Nogen som kender nogle virksomheder, som kan lave denne størrelse og form?

Og i forhold til designet, er der noget, der kan laves i f.eks. Photoshop, og derefter sendes til producenten af emballagen og så kan de trykke det på? - Eller er det ikke sådan det foregår.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan forventer du at vi skal kunne svare, når du intet skriver om hvilket materiale emballagen skal laves i?  karton, papir, folie, plast, metal ?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må fortælle noget mere, hvilket materiale skal det laves af, pap, plastik eller noget helt andet.

Hvordan skal den lukkes / åbnes?

Er det til fødevarer?

Hvor mange skal du bruge?

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 6. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov, min fejl. Som sagt har produktet omtrent samme form som en mars bar. Da produktet er en fødevare, skal emballagen selvfølgelig også være beregnet til formålet. Aluminium, mener jeg. Er ikke helt sikker på, hvad det er for noget materiale emballagen til chokolade er lavet af. Den skal helst kunne åbnes på samme måde, som en normal chokoladebar. Til start, en 1000 stk.
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har tidligere haft arbejdet med virksomheden packwise.dk. De er en virksomhed, der har styr på alt indenfor emballagedesign og udvikling.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)