Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed & ApS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 18
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har et ApS jeg driver en lille forretning i, men ønsker også at stifte et enkeltemandsfirma, hvor jeg kan yde konsulent arbejde og samtidig med dette, skjule min omsætning/overskud etc (af hvad jeg har forstået kan man IKKE skjule omsætning, resultat etc i et ApS ift. det ligger offentligt). 

Mit spørgsmål er:

Jeg har et ApS og en erhvervskonto tilkoblet denne - kan mit enkeltmandsfirma gøre brug af en underkonto oprettet på samme konto, kan jeg bruge min private-konto (altså en seperat konto i for sig, men stadig under min private) eller er jeg tvunget til, at betale de dyre etaberlingsgebyrer, månedlige gebyrer/bankgebyrer osv, for at komme igang med et enkeltmandsfirma? 

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

1 du kan skjule omsætning men ikke brutto resultat og slut res i ApS - Ingen kan se hvad der kommer fra din konsulent del eller fra anden del dog - og du skaffer dig jo to regnskaber og 2 moms - 2 regnskabsprogrammer - 2 bankkonti mm

2 Du skal huske at være selvstændig og ikke bare fakturere noget der ellers var lønmodtager arbejde i ny enkeltmands https://johnhannover.blogspot.com/2018/09/lnmodtager-eller-fakturere-som.html 

3 du skal have en helt separat konto til din enkeltmands - endeligt ikke under ApS CVR kontoen og banken vil næppe tilknytte CVR til en personlig konto, så du skal regne med gebyrer der ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)