Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til Cola-eventyr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Som nogen måske ved har jeg de sidste 4-5 år rodet med at brygge/lave cola i mit køkken. Det har været en sjov rejse, og nu er jeg faktisk der hvor jeg har opskriften på en cola som jeg får rigtig gode tilbagemeldinger på.

Status er at jeg har en opskrift så jeg kan lave sirup. Jeg har kontakt til et mikrobryggeri (De har blandet, tappet og puttet sodavanden på fustage et par gange for mig) Endvidere har jeg fået forespørgsler på levering til et par caféer og virksomheder.

Min udfordring er tiden. Jeg har travlt med mit arbejde osv. til at starte ordentlig op. Faktisk har jeg flere gange besluttet at mit cola-eventyr kun skal være en hobby som jeg kan hygge mig med en gang imellem. Men jeg kan alligevel ikke slippe tanken om at det kunne være sjovt at give den et seriøst skud :-)

Det jeg kan tilbyde er:

En færdig opskrift. Viden om karbonering, tapning, regler osv.

Erfaring som selvstændig (jeg har haft tømrerfirma, café og et kulise- og rekvisitfirma)

Et stort netværk. Har en formodning om at det vil være rimeligt nemt at få en aftale med 6-8 caféer, butikker og restauranter ift. salg af colaen 

En masse idéer til hvordan man kommer videre.

Hvad kan du tilbyde?

Om du kommer med penge, bryggeri-skills, tomme flasker, sælgeregenskaber eller andet, er ikke så vigtigt.

Det vigtigste er at du har noget tid og at vores kemi er god. 

Skiv en personlig besked hvis du er interesseret.

Du kan læse mere om hvem jeg er på min linkedin-profil: https://www.linkedin.com/in/bruunrasmussen/

Du kan læse en lille bitte smule om min cola på : https://www.facebook.com/bruunkola/

De bedste hilsner

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders..

Jeg kun ellers godt tænke mig at være med dog bor jeg i københavn ved ikke om det, er for stor afstand.. 

Du er mere en velkommen til at skrive til mig på min profil.. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)