Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til at booste min webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

Jeg er indehaver af Shopskilte.dk som blev fornyet i 2018 og som nu mangler lidt hjælp til

at komme videre. Jeg kan ikke selv programmere så derfor forsøger jeg om der var hjælp

at hente ad denne vej. Hvad der skal til ved jeg ikke men håber at finde den hjælp som

kan sende Shopskilte op i næste gear.    mvh  Bjarne

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved første kig vil jeg sige det ser pænt ud, men ... der er nogle basics du i hvert fald kan starte med at stramme op på:

- få en lettere læselig (= større) font

- få læst korrektur en ekstra gang, også for formattering (nogle sider fx Handelsbetingelser har for meget luft mellem sætningerne som er brudt op)

- dit WordPress skal opdateres til nyeste version, og selvfølgelig også hvis andre elementer trænger - fx Plugins

- du har en webshop. Så SKAL du have en sikker (SSL) forbindelse.

- sitet loadede lidt langsomt hos mig. Det kan godt være det bare er min forbindelse, men nok værd at tjekke op på, om loadhastigheden kunne strammes op. Der kan være et ret stort frafald på et site hvis folk synes et site loader for langsomt, så jo hurtigere jo bedre.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du gerne vil have jeg kigger grundigere. Men nu har du i hvert fald nogle punkter at starte med.

Bedste hilsner,
Ulrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)