Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjkøb i Paris til egen webshop.. Måske der er mere hjælp herinde :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :-) 

Jeg prøver herinde i håb om der er nogle kloge her, der kan svare på hjælp om tøjkøb fra CIFA Paris, til egen webshop

Jeg kan se der er mange ældre opslag om det her inde, men der er ikke rigtig nogen der vil hjælpe/svare på det!? ( Hvorfor ikke? )

Jeg vil gerne en tur til Paris, men jeg har nogle praktiske spørgsmål til det. Så, er der nogen der vil dele ud af info om det som har været møllen igennem. Som har styr på tolden ved det - Pris på indgangebillet til CIFA - Parkerings muligheder - Afstand til lager hvor vare skal hentes osv.. 

Nogen der har tid til en tråd om det ? 

Hilsen Sandra

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandra Liljenbech:
Jeg kan se der er mange ældre opslag om det her inde, men der er ikke rigtig nogen der vil hjælpe/svare på det!? ( Hvorfor ikke? )

Primært jo nok fordi, at dem der virkelig VED noget om det er folk, der selv har en webshop med tøj. Måske endda lignende mærker. Hvorfor skulle de fodre en potentiel konkurrent med oplysninger? :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan undre sig over at du overhoved ikke har sat dig ind i tingene , havde du læst på CIFA`s hjemmeside  Ville du kende svaret på de fleste af dine spørgsmål.

Told?  Har du aldrig hørt om EU`s indre marked og varen fri bevægelighed?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det er også rigtigt.. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak for dit svar Ravn.  Det var til rigtig god nytte. Dejligt med din super hjælp :-) Rigtig god dag.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandra Liljenbech:
Dejligt med din super hjælp :-)

Velbekomme du skal være velkommen en anden gang ;-)   Hvorfor det er du ikke læser tingene på deres hjemmeside, stort set dine spørgsmål kan du læse dig frem til.

Mht. kan du enten søde i gamle indlæg eller finde svaret på Amino.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager

Der skulle have stået at enten kan du finde svaret i gamle debatter her på Amino eller på SKATs hjemmeside.

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en svær branche du er ude i, der er helt sikker nogle leverandører derude, men lige indenfor tøj, kan du godt regne med at det bliver svært, når hver en markedsføring krone skal vendes.

Mvh
spilskabet.dk/
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)