Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt hjælp omkring økonomi.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Jeg er pt studerende på handels uddannelsen (online)
Jeg har længe gerne vil stifte en virksomhed. Plan og budget osv er lavet! dog mangler jeg svar angående kapital.
Har gennem årende snakket med nogle stykker der fortæller, at hvis jeg tror på min ide og banken gør det :) Så er det nemt nok, at jeg kan få grønt lyst til lån (omkring 40.000 kroner) Jeg er som nævnt studerende med en su indtægt 958 kroner (bor hjemme).
Har i nogle råd omkring hvis jeg går til banken? Passer det, at hvis en '' iværksætter'' vil stifte gæld for små penge? er muligheden, så for jeg kan tage et lån? Det er ligefør jeg vil kunne klare mig med omkring 25.000 alt efter hvad de vil låne mig til.
Hvad er jeres erfaringer?

Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Terndk1:
Hej alle. Jeg er pt studerende på handels uddannelsen (online)
Jeg har længe gerne vil stifte en virksomhed. Plan og budget osv er lavet! dog mangler jeg svar angående kapital.
Har gennem årende snakket med nogle stykker der fortæller, at hvis jeg tror på min ide og banken gør det :) Så er det nemt nok, at jeg kan få grønt lyst til lån (omkring 40.000 kroner) Jeg er som nævnt studerende med en su indtægt 958 kroner (bor hjemme).
Har i nogle råd omkring hvis jeg går til banken? Passer det, at hvis en '' iværksætter'' vil stifte gæld for små penge? er muligheden, så for jeg kan tage et lån? Det er ligefør jeg vil kunne klare mig med omkring 25.000 alt efter hvad de vil låne mig til.
Hvad er jeres erfaringer?

Thomas

min erfaring siger, at banken ikke låner en SU studerende 40.000 kr til en ny virksomhed - næsten uanset hvor god den ide er.