Jeg har startet enkeltmandsvirksomhed, og forsøger at få oprettet en erhvervskonto i Jyske Bank. Banken kræver imidlertid, at jeg kan oplyse en tilknyttet revisor. Mener det er et krav, som de kom op med i foråret 2019. Hvad skal en tilknyttet revisor foretage sig for at opfylde kravet fra banken? Mit regnskab er uhyre simpelt, idet jeg blot fakturer mine timer til de virksomheder jeg arbejder for. Så jeg kan sagtens selv stå for årsopgørelse mv. ift. at udfylde min udvidede selvangivelse. Har nogen erfaring med bankers revisor-krav for enkeltmandsvirksomheder? Mvh. LDahl |
Jeg troede kun Jyske krævede det for selskaber men du må spørge dem hvad det er de kræver af den revisor skal udføre for at de accepterer dig som kunde - det er jo ikke revision af regnskab til selskabsstyrelsen i alle fald
husk at du skal være egentlig selvstændig for at kunne fakturere kunder med moms osv - ikke noget der ligner alm ansat arbejde du bare fakturerer for så kan det være dyrt https://johnhannover.blogspot.com/2018/09/lnmodtager-eller-fakturere-som.html
vh John Hannover