Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få hjælp til din forretningsplan - billigt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Fra  Startup Consulting Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-medlemmer, 

Jeg er godt i gang med at forberede min virksomhed, der skal rådgive og hjælpe iværksættere med deres forretningsplaner på et par måder,  til opstart. Til det formål har jeg brug for nogle testpersoner, der gerne vil udvikle deres idéer og skrive deres forretningsplaner. 

Om mig

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom med speciale i entrepreneurship, hvor forretningsplaner netop er i fokus. Jeg har selv erfaring i at starte virksomheder op, hvor jeg selv har lavet og drevet en virksomhed og senere arbejdet med at hjælpe både etablerede og nye iværksættere med at skrive og udvikle deres forretningsplaner. 

Forløbet med forretningsplansudformningen: 

Tilmeldt 26. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg prøver at sende denne tråd/dette tilbud til en bekendt. :-)
Fra Brørup
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Fra  Startup Consulting Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone, 

Det lyder rigtigt godt. Tak for det :) 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 5. Feb 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Kan du bruge en, der indtil videre kun har leget med tanken om at blive selvstændig og godt kunne bruge lidt hjælp til om, min ide kunne blive en virksomhed?

Venlig hilsen

Sara
Fra Brørup
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Fra  Startup Consulting Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara, 

Kan nu se, at Amino har flyttet mit indlæg og undladet at overføre det meste af teksten. Så spørg gerne, hvis der er noget du vil vide, der ikke står på indlægget. :) 

Det er altid rart at have nogen at sparre med, når man har fået en idé. Og jeg vil selvfølgelig meget gerne hjælpe til, der hvor jeg kan. Tænker du at vi skriver en forretningsplan med din idé som grundlag eller vil du have nogle timer med god snak og sparring? 

Skriv gerne en direkte besked til mig eller  mail til ok@startupconsulting.dk

Med venlig hilsen
Ole Kristiansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)