Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrer timeløn?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er 2 gutter der er ved så

småt at snakke opstart af tømrervirksomhed, og vi har fra start pt et pr gode muligheder for at leje os ud hos et par firmaer.

Mit egentlige spørgsmål er hvad vi kan fakturer, når vi selv vil have en timeløn på minimum 200kr i timen.

Hvor meget skal vi regne med i sociale omkostninger, bil, overskud mm?

Mvh Mads og Simon

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

På forhånd tak

Tilmeldt 14. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Mads og Simon,
Jeg går ud fra at I begge er faglærte og har en vis erfaring. Generelt så skal I huske feriepenge 12% ATP 1% Pensionsbidrag fra arbejdsgiver 8%. Tjek jeres overenskomst for satserne (mine oplysninger er et par år gamle)
Regner I med at stille med el-værktøj eller kun tømrerbæltet, fuldt udstyret bil?
Husk at arbejdsgiver (I selv) skal betale sygedagpenge de første 2 uger hvis forkølelsen eller skaden slår til.
Priserne i København er højere end Mange andre dele af landet. Måske skal I undersøge hvad bemandingsvirksomhederne kræver i dag (for faglærte danske tømrere eller tilsvarende)
Hvis I ønsker mere hjælp så får I gerne skrive til mig. Jeg har mange års erfaring med opstart af virksomheder som Virksomhedsrådgiver og med HR i bemandingsvirksomhed (håndværkere)
Hilsen,
Per
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)