Reglen du tænker på, gælder kun danske domæner. Og så må man gerne sælge domæner - du må bare ikke købe domæner med videresalg for øje. Har du købt et domæne, som du skulle ha brugt til et projekt, må du gerne sælge det, hvis du ikke skal bruge det alligevel.
Min plan med domænerne, var at jeg ville bygge en side op med en Blog, et forum, og en salgsside med alle mulige klimaløsninger, såsom varmepumper, solcelleanlæg og mange andre spændende ting.
Jeg startede op først i 2019, hvor jeg fik lavet websitet, og fik kontakt til en del grossister, men desværre røg jeg ind i en masse kræftsygdomme, med dertilhørende stress og depression, før jeg fik startet det op.
Jeg har lige været inde på websitet, og desværre er der sket et eller andet i det, så det ikke vises korrekt, men jeg har backup af det, hvis der viser sig interess for det.
Det lyder som en god idé, med masser af potentialle.
Evt. affiliatelinks i stedet for produkter.(eller en kombi)
Tak Lars, det har også været i mine tanker, men desværre kan jeg ikke se mig ud af det for tiden, og derfor håber jeg på en partner der vil hjælpe, eller evt overtage
det ville måske være en rigtig god plan, hvis jeg fandt mig en partner der ville være god til at skrive bloogs, og jeg måske kunne koncentrere mig om at vedligeholde webshoppen.
Når jeg skriver en partner, er det fordi jeg på sygedagpenge desværre ikke kan finde penge til at få en skribent til at skrive blogs.