Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søde DIG! Har virkelig brug for en it NØRD vdr. divi builder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde dygtige it nørder, som bare elsker at nørde med hjemmesider. Jeg sidder og KÆMPER med opstarten af en hjemmeside og burger WordPress divi builder. Jeg sidder på youtube og nærstudere begynder videoer, men for pokker.... Det er jo ikke samme kontrolpanel mm. der er hos mig HVORFOR? Bør det ikke være ens worldwide!! Jeg er meget frustreret, for så kan jeg ikke gøre videoen kunsten efter jo. Og så hjælper den jo ikke os nybegyndere. Jeg er SÅ frustreret over ikke at kunne komme i gang. Er der en venlig sjæl der ved noget og som har lyst til at hjælpe mig videre? Crying

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MKoldt

Ja jeg vil gerne hjælpe. Hvad skal du have lavet?

Venlig hilsen

Carsten Fries

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, nu hedder min virksomhed Computernørden ...  Så kontakt mig hvis du har brug for IT-hjælp.

Albert van Harten
Computernørden
Varde

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Carsten.

Nå jeg får åbenbart ikke længere besked via mail, når folk skriver på mine indlæg. Må have fat i admin. 

Jamen jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor MIN ( vores) hjemmesidens kontrolpanel ser anderledes ud end de youtube videoer der ligger for begyndere, som jeg prøver at navigere i? For det gør jeg at jeg mangler visse knapper som de så siger jeg skal klikke på, men som jeg ikke har. Jeg bruger video fra 2019/2020 så de burde være opdateret. Jeg skal have MEGET hjælp desværre. Jeg er ramt af en hjernerystelse, som gør jeg ikke helt tænker som dengang jeg selv skulle lave min egen hjemmeside, så kæmper lidt med forståelsen. Den kreative side fejler ikke noget...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :





Tak for hjælpen. Ved slet ikke hvor jeg skal starte puha syntes det er svære end før hen. Så det er næsten fra bunden af jeg ha rbrug for hjælp. Eller siden er oprettet osv. Men det er opsætning af de forskellige sider, samt en forståelse for HVORDAN man opretter kladde uden at udgive. Vi har en forside som er udgivet, men så ville jeg arbejde "bagom" så hvis der er noget der kun er halvt færdigt, så kan jeg bare lade det ligge uden folk kan se det. 



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mkoldt

Først og fremmest, så ønsker jeg dig god bedring med din hjernerystelse. Jeg håber at du ikke forcerer noget, og er i løbende kontakt med din læge omkring et helbredsforløb.

Du er velkommen til at skrive til mig på kontakt@friesbureau.dk, så vi kan finde ud af mysteriet sammen.

Venlig hilsen

Carsten

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person





Der kan være mange årsager til at det ser anderledes ud - fra de banale som at du kigger på nogle uddaterede videoer eller de forkerte steder i kontrolpanelet til de mere ubehagelige som at nogen har sat noget op for dig og med vilje fjernet nogle knapper, så du blir afhængig af deres hjælp fremover.

Jeg vil godt tilbyde dig en halv times gratis coaching hvis det stadig er aktuelt. Har et par kunder på vognen p.t. som bruger Divi og, ja, det er ikke verdens letteste Tema at finde rundt i ... !



Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi kan sagtens hjælpe dig til en yderst skarp pris, jeg har sendt dig en besked med lidt priser og referencer m.m.

Mvh.

Kim Jacobsen
Cyberdata.dk (ny side på vej op)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har fået tilbudt lidt gratis hjælp, som vi pt. går med, da vi ikek har råd til at betale os fra det endnu. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)