Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gebyr for at have et firmakonto i banken?????????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Michelle garnier Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg har en dejlig bank, syne jeg selv, men nu kræver den et gebyr per kvartal på 750 kr . det er ret meget for et lille firma som mit, især når de også kræver et begår på 87 hver 2. måned mv.. og så negativ renter...

hvem kan anbefale en bank, hvor man ikke skal have andet. eller er det en anden måde at undgå alle de gebyr? Min bank laver nul og niks for mit firmakonto. 

mvh. Michelle

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:46

Din argument om at din bank laver nul og niks holder ikke, da din bank er pålagt at lave hvidvaskkontrol af din virksomhed og opgaven er så omfangsrig at de større bank har flere tusinde ansatte alene til den opgave.

Hele deres hvidvask setup er sat op imod erhvervskonti og det vil give dem manuelt ekstraarbejde, hvis de tillod at benytte et privat konto.

Du vil opleve samme krav i alle andre banker, da du er en udgift for banken. Der vil sikkert også være banker som slet ikke vil have dig som kunde.

Priserne er dog typisk op til forhandling, hvis man er en kunde de i forvejen tjener penge på.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 17:52

Du glemmer at en bank faktisk er en forretning som lever at at tjene penge. Da du åbenbart har et meget begrænset engagement med banken har de ikke mulighed for at tjene penge på dine bankforretninger f.eks i form af kassekredit eller lån - ergo må de hente pengene på en anden måde.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13

Dels laver en bank altså en masse - ud over kræfter på hvidvask kontrol, så er IT udstyr altså ikke spor billigt - og der skal skatteindberettes korrekt og meget mere. Banker tjener idag ikke større op positive indeståender, så der er kun enten låne renter eller gebyr at leve af - og det gør de så

Du skal ikke forvente at finde en anden bank meget billigere, og så kommer der sikkert oprettelsesgebyr oven i. Læs om div bankers priser - men alt kan både forhandles eller være dyrere https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Michelle garnier Skrevet kl. 19:34

tak til alle, som har bidraget, jeg tænker som udgangspunkt at jeg vil forhandle med min bank. jeg har nemlig min nemkonto, og realkreditlån, pension mv. hos dem. De har aldrig krævet det gebyr før, så jeg arbejder mig frem til i først omgang til en løsning. 

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 06:16

Har du prøvet Danske Bank?

Jeg betalte 2000 for oprettelse og 49 om måneden.

Måske det et forsøg værd at kontakte dem? 

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)