Hej Aminoer Jeg skriver fordi, jeg har hængt en webshop ud på de sociale medier. På min egen væg. Jeg har fået leveret en varer som ikke var ligesom beskrevet i webshoppen. Der var så nogle mangler, så jeg bad om returlabel, og penge retur. Bad mig først om jeg kunne sende en video, som vidste fejlen. Hvilket jeg ikke gad bruge noget tid på. Så sagde at det var ikke noget jeg ville. Webshoppen nægtede at sende returlabel, idet man selv skulle stå for det fik jeg at vide. Men at de gerne vil betale penge tilbage, efter jeg returnerende varen. Der har så været en ordentlig klat dialog over mail mellem mig og en af webshoppens medarbejder. Jeg blev så irriteret at jeg valgte at skrive en anmeldelse på trustpilot om min situation. Så fik jeg så en mail om at hvis ikke jeg slettede anmeldelsen, så ville de ikke viderebehandle min sag. Så blev jeg endnu mere sur og hang så webshoppen ud på min væg, så det os kunne deles offentligt. Jeg fik jeg for 3 dage siden en mail at de var kede af deres kollega og jeg havde været igennem en tumult sag, men at de nu gerne vil sende en returlabel. Så idag har jeg så fået en mail om at hvis ikke jeg sletter min opslag på min væg, så vil de kører en retssag imod mig. og hvis ikke de skal gå længere ud med denne sag. Så tilbyder de mig at jeg fjerner min anmeldelse på trustpilot samt at vi afslutter sagen her hvor de sender returlabel og penge retur. Så de må have set mit opslag på min væg. Så mit spørgsmål er kan de kører en sag imod mig, for at hænge dem ud på de sociale medier? Og hvordan skal jeg gribe det an? De nævner at jeg skal slette den anmeldelse |
Sagsøge dig for at fortælle om din oplevelse på din Facebook profil? Nej. Det kommer de ikke ret langt med.
Hvis jeg var dig, så havde jeg bare forsættet. Det ville være ren underholdning.