Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af merchandise med andres navn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

rhstrange:
Så hvis jeg køber officielt merchandise fra en grossist i EU, og jeg selv tager billeder af produkterne (uden at deres logo indgår), og så beskriver i teksten, at det f.eks. er Gurli Gris "et eller andet", så er den god nok?

Hvis du køber for eksempel Fortnite merchandise og der er deres logo på emballagen eller på selve produktet så er der intet i vejen for
at du tage foto af produktet og på det foto vil der selvfølgeligt ses producentens logo,der er intet ulovligt i det.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :





Hej 


Klart du må sælge sådanne produkter no problem. Nu kan jeg se der er mange som kun snakker om kopier og går da bestemt ud fra det ikke er dette du har tænkt dig at sælge og så længe det ikke er kopier er alt ok. 


 



Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 11. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nej - jeg har netop ikke tænkt mig at sælge kopier eller uofficielt merchandise. Jeg kan bare konstatere, at en konkurrerende webshop har en del merchandise fra Alibaba. Derfor var jeg nødt til at spørge, om det holder, eller om man risikerer at få ørene i maskinen.

Jeg har leverandører i EU, som kun sælger officielt merchandise - dem holder jeg mig til. Det er dog frustrerende, at konkurrenten tilsyneladende driver en fornuftig forretning på salg af uofficielle kinavarer.

Tak for svar og god aften.

Tilmeldt 11. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

rhstrange:
rhstrange:

Hvis det produkter som du nævner er mærkevarer,licensvarer så er det ulovligt og det er med garanti kopivarer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)