Jeg har købt varer for ca. 7500 kr. eksl. moms i år 2019. Jeg har dog endnu ikke solgt noget - grundet min webshop først kommer på benene næste år.
Vil det sige, at jeg skal skrive mit underskud (som er hele varekøbsbeløbet) på min forskudsopgørelse for 2019 under; Virksomhedsbeløb -> Underskud af selvstændig virksomhed før renter og rentekorrektion
En af de typiske og værste fejl fra folk der bare tror de selv klarer regnskabet desværre. varer du har på lager er IKKE en udgift. Dit varelager skal tages op til indkøbsværdi og giver dig derfor et 0 resultat
Korrekt - du fik link til hvordan du flytter værdien af dit varekøb - værdien UDEN moms -fra varekøb i drift ned til varelager i status og det giver så 0 - ellers må du have fat i regnskabsprogrammets support
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Men hvad så med f.eks. udgifter til et månedligt webshop abonnement hos Shopify, som jeg har betalt for i 4 måneder nu ? De skal vel noteres under udgifter?
Men hvad så med f.eks. udgifter til et månedligt webshop abonnement hos Shopify, som jeg har betalt for i 4 måneder nu ? De skal vel noteres under udgifter?