Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Producent til Plastlommer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg søger en som evt. kan sætte mig i kontakt med en producent. Jeg skal have produceret plast beskyttelses lommer til samle kort / spille kort 

Det er ikke et krav at det er en dansk producent. Hver enkelt plastlomme skal kunne indeholde en kort som måler 63×88 mm (2½”x3½”) og for hver pakke lommer skal der være 101stk. Den ene side skal være transparent hvor den anden side skal være en farve så man ikke kan se igennem til bagsiden af kortet. 

Ser frem til at høre fra jer!.

Mvh. Thomas.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

 Det findes allerede for ingen penge (til Yu Gi Oh kort)

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke :)! Der findes også allerede stole og senge. men det stopper ikke ikea fra at producere og sælge. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Thosc:
Tillykke :)! Der findes også allerede stole og senge. men det stopper ikke ikea fra at producere og sælge. 

Spardine idiotiske kommentere, når nogen forsøger at hjælpe dig.  Hvad med du starter med at gøre en indsats selv, når du ikke kan lide andres hjælp.

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ravn :) 

Jeg forstår ikke helt din aggression og din kommentar generelt.

1. Hvordan er det en idiotisk kommentar? jeg kom med en konstatering lige så relevant som den han kom med..

2. i det at hele opslaget går ud på at finde folk som evt. kan hjælpe mig med produktion hvordan går jeg ikke en indsats?

3 henviser til nr 2 igen i forhold til hvad opslaget går ud på.. hvordan er at der allerede findes lignende produkter til nogen hjælp og relevans for mit opslag?

i forhold til hvad jeg leder efter, så var den kommentar han lagde yderst ligegyldig og flabet..

Jeg ser frem til dine svar :)

Mvh. Thomas

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thosc:
i forhold til hvad jeg leder efter, så var den kommentar han lagde yderst ligegyldig og flabet.

Tak for din vurdering.

Du skriver: "Hver enkelt plastlomme skal kunne indeholde en kort som måler 63×88 mm" - det passer i mit forslag

Du skriver:: "Den ene side skal være transparent hvor den anden side skal være en farve" - det passer i mit forslag

Hvad er YDERST ligegyldig og flabet i mit svar? Du har det vel ikke så godt?

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skrev yu-gi-og kort de har nogen andre mål end det jeg søger, ja de kan godt være i de lommer men de passer ikke til da de er mindre :)

men hvordan er det relevant at der findes konkurrence på markedet at jeg søger en producent? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)