Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge produkter i Tyskland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger danske produkter, som vil kunne sælges i Tyskland og omvendt, hvis nogen ønsker Tyske produkter der kunne sælges i Danmark, vil det også være en mulighed.

Da min kone er Tysker og jeg tit er i Hamborg vil jeg gerne lave det til min levevej at sælge danske produkter i Tyskland og omvendt med det formål jeg blandt andet kan være mere sammen med min kone.

Udgangspunktet er min kone har en PR-virksomhed med speciale i at skrive tekster for virksomheder til pressen, kunder og andre virksomheder.

Derfor har hun en stor kontaktflade og kan lynhurtigt finde det rigtig segment, hvor min opgave vil være at opbygge et netværket og holde kontakterne vedlige.

Alt efter produkt, så er Tyskland et stort land, så man skal som virksomhed kunne følge med efterspørgslen.

Som udgangspunkt tænker jeg at være provisionslønnet alt efter aftale vi finder er rimelig for begge partner.

Tag kontakt til mig så vi kan få en snak:-)

Johnny

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Har sendt dig en PB

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en besked, jeg har nogle gode produkter, som du må sælge løs af, og hvor der er mange potentielle aftagere :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har kigget på din hjemmeside og ser da bestemt interresandt ud. vil gerne ringe til dig men kunne ikke finde et tlf. du kunne evt. ringe når der passer. skriver det på din hjemmeside da jeg ikke vil offentliggøre det.

mange hilnser

johnny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)