Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance håndværker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg overvejer, at starte som selvstændig håndværker. Udleje mig selv til andre virksomheder. Med tiden tage diverse små opgaver ind. Jeg er er vant til, at Arbejde på større bygge projekter og er kørt træt i det. Jeg ønsker, at komme noget mere omkring og lave lidt mere forskellige ting. Nogle gode råd og tips?
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 19
Indlæg ialt: 17
Fra  Møller-Poulsen Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Nygaard.

Det er endeligt meget nemt.
Du ringer bare til de virksomheder som du gerne vil arbejde for. De fleste vil gerne snakke med dig. Er du dygtig bliver man hængende, ellers slutter det efter kort tid.
du skal huske at i din løn er indeholdt alle de udgifter som man ellers er forbeholdt arbejdsgiveren.

det er forsikringer: arbejdsskade og produktansvar - ring til dit forsikingsselvskab og hør nærmere.
Sygedage
pension
feriepenge
værktøj
bil
transporttid

En elektriker som arbejder selvstændigt i Kbh tager omkring 350-400kr. eks moms

Held og lykke med det
Søren
Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren. Tak for dit svar. Jeg har egentlig 3-4 steder, som vil leje mig til, at starte med. Men hvor længe de kan holde mig beskæftiget er selvfølgelig uvist. Men det er alle sammen nogle gode og sunde firmaer. Men tingene kan hurtigt ændre sig i håndværker branchen. Jeg overvejer, at købe et billigt hus eller en lejlighed til renovering, som jeg kan lave lidt på når jeg har lidt ekstra tid. Og så leje det ud bagefter.
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 19
Indlæg ialt: 17
Fra  Møller-Poulsen Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god ide:)

Venligst, Søren
[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får ikke en elektriker til 350 eks moms i hovedstaden mere Skype-Wondering men ellers er det absolut minimum for en selvstændig med bil, værktøj, forsikringer osv.

Brug eventuelt mand og bil konceptet, hvor du kan blive lejet ind igennem af både private og virksomheder. Det koster en smule at være medlem, men så kommer opgaverne også hurtigere.

Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael. Tak for dit svar. Mand og bil konceptet har jeg overvejet. Jeg tænker hellere jeg vil have mit eget navn. Ikke fordi jeg har nogen drøm om, at blive stor, jeg ønsker kun, at være mig selv og samarbejde med andre, når der er behov for mere end 1 mand.
Fra På landet
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nygaard. Jeg startede selvstændig tømrervirksomhed for 4 år siden. Samme udgangspunkt, leje mig selv ud indtil jeg havde nok til at fodre mig selv. Det tog faktisk kun 7-8 mdr så var jeg selvforsynende :)

Det er en super god måde at starte med at få noget omsætning igang, og hvis du kan klare dig med en lav løn det første halve år, så har du til at investere i det værktøj man går og mangler.

Det virkede ihvertfald for mig og jeg kender andre som har gjort det samme

Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Esge. Tak for dit svar. Må jeg spørge hvor meget du tog i timen, da du lejede dig selv ud? Jeg forestiller mig, at leje mig selv ud med bil og det meste alm værktøj. Vh Nygaard
Fra På landet
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart nemmest hvis du selv sørger for bil og værktøj, det giver langt flere muligheder.

Timepriser kan jo være afhængig af sted i landet. Jeg kommer fra Vestjylland, hvor vi ikke har de højeste ihvertfald. Men her hedder det typisk 300/320 kr/t + moms. Nogle steder 350 kr. 

Men det er jo noget man altid kan forhandle om, alt efter hvor dygtig man er og hvor pressede de er :) 

Tilmeldt 10. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nygaard100. 

Jeg kan se dit opslag er fra 25. dec. 2019.

Jeg har udviklet hjemmeside som hedder www.threetilbud.dk

hvis du er startet selvstændigt op som tømrer eller snedker. Så kan du blive tilmeldt vores hjemmeside. Hvis der kommer en kunde ind og opgaven og placeringen matcher så har vi en kunde samt opgave til dig. Det koster dig ingen ting og ingen binding. 

tag gerne et kig på hjemmesiden. 

mvh threetilbud.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)