Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaadresse på Skindergade 15

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Fra  skindergade15.dk ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har i snart 12 år haft adresseservice for andre virksomheder, men der kommer mindre og mindre post.
Er det ligegyldigt med den del af servicen, altså at kunne få sendt sin post videre fra huset og ud til, hvor man nu bor?

God jul!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg KUN dine nuværende kunder kan give dig et seriøst svar på - som dækker DERES behov, og så du gå lidt ud fra, at det nok er det nærmeste du kommer det. Hvad er alternativt for dine kunder HVIS der nu kom et brev, som deres firma var helt afhængig af at modtage - eller komme i retten? Det lyder som om, man er nødt til at bevare en sådan service, også selv om det er sjældent behov

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Fra  skindergade15.dk ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, sådan tænker jeg også selv: Hvad nu hvis der kom et vildt vigtigt brev.
Men jeg er nysgerrig efter, om vi skal udbyde en adresseservice helt uden post - også for at kunne sænke prisen på det at have adresse i vores kontorhus
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :





jeg tror jeg ville overveje at give to priser  - med og uden eller - en pris per eftersendelse - så de som havde skåret ind til benet og fik alt per email ikke betalte meget, mens de der ikke gjorde betalt deres part, og man stadigt var sikker på, at hvis brevet fra "skifteretten" eller andet kom som snailpost - så fik man det rent faktisk i hånden


vh john Hannover



6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Fra  skindergade15.dk ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, jeg tror jeg gør det sådan. Det koster 349+moms med post en gang om ugen med snailmail, jeg kan gøre det for 100 mindre uden posten, tror jeg. Når man er ny, kan den hund om måneden godt betyde noget. Tak for dine svar
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)