Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Hotel Partner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Går du med drømmen om at starte et hotel? - Så er jeg måske din kommende partner!

Ideerne er mange - dog mangles bygningen og en partner. Jeg søger en partner eller mulighed for at arbejde mig til nogen procenter.
Jeg er bosat i København, men opvokset i Jylland - Så jeg er klar på at flytte, for den rigtige mulighed!

Lidt om mig:
Jeg har altid beskæftiget mig med restauration og hotel branchen både i forhold til uddannelse og erfaringer indenfor erhverv.
Bl.a. har jeg erfaringer indenfor daglig drift, ledelse, salg og marketing.


Er det dig jeg leder efter eller kender du en, eller måske nysgerrig for at hører mere, så tøv ikke med at skrive i dette indlæg.

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 hoteller til salg i Helsingør, på saxis.dk

Tilmeldt 21. Dec 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det er fuldstændig korrekt.
Der faktisk flere hoteller til salg i Danmark.
Dog mangler jeg en partner eller andet, for det er en hård branche, hvor man som hold vil stå stærkere!?!

Men tak for din søgning, prutfise.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, er du klar på et projekt i Thailand? Så kan det være du kan være med til at udvikle https://vegancampthailand.com/

Tænker der er en voksende kundegruppe både i Danmark og resten af verdenen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Greg,
Rigtig spændende projekt. Nu er verden jo lidt forandret. Men mon ikke der kommer gang i turismen igen. Har opholdt mig et par år i Chiang Mai, så kender en del til området. Hvad mangler i hjælp til? Send evt. en privat besked

Mvh. Niels

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, mange tak for tilbagemeldingen.

Det kunne være dejligt at få lidt flere danskere til at prøve den veganske livsstil på landet i Thailand, hvor man også kan afprøve sine bambus-byggefærdigheder. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Hej Niels, mange tak for tilbagemeldingen.

Det kunne være dejligt at få lidt flere danskere til at prøve den veganske livsstil på landet i Thailand, hvor man også kan afprøve sine bambus-byggefærdigheder. :-)

VH. GrN.dk

Fantastisk projekt Greg.

Jeg har selv levet vegansk i lidt over et år og jeg ELSKER det. Fortryder at jeg ikke fik åbnet øjnene for det tidligere, og altid gjorde grin med veganere førhen. Heldigvis er jeg blevet klogere :)

Jeg håber alt det bedste. Måske jeg kigger forbi dernede en dag.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas. Mange tak for tilbagemeldingen. Du er velkommen!

Ja, det er meget normalt. Jeg ville også ønske at jeg blev veganer fra dagen jeg blev født. Modermælk først selvfølgelig, fra et menneskedyr. :-)

Min rejse startede i 2013 og du kan læse meget mere på HelePlanter.dk, hvis du er nysgerrig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)