Hej Jeg har fået mig et par ideer som jeg rigtig gerne vil forsøge at komme lidt videre med. Jeg har været i værkstedet og snedkereret en “prototype” af hver af mine ideer og de virker egentlig som de skal. Problemet er bare, at jeg rigtig ikke ved hvor, eller hvem jeg nu skal henvende mig til for netop at komme videre. På forhånd tak med venlig hilsen Karsten |
Ny idé - hvad nu.?
Det kan være utrolig svært at hjælpe dig med at vide hvordan du kommer videre med dine idéer uden at du løfter sløret for hvad det er du laver, samt hvad dit reelle problem er. Jeg vil derfor opfordre dig til at dele lidt mere information :-) |
Seneste projekt: Quicklån.nu
Og når du slet ikke skriver, hvad det er - så er det endnu sværere for os at hjælpe dig videre |
Okay, mange tak for respons.😊 Den ene idé er, en ny funktion til et værkstedsbord Og den anden er noget udstyr til en barnevogn😊 Nu har jeg så de to ideer, men hvad skal man så.? Tage patent, kontakte en virksomhed som laver noget lignende i forvejen eller ? |

En vigtig ting: lad være med at holde din idé hemmelig, i angst for at andre vil kopiere din idé. Størstedelen af en "god idé" er nemlig din gejst - og den kan ikke kopieres. Og desuden: hvis du har dokumenteret din idé, gerne offentligt, så har enhver virksomhed der har kopieret din idé svært ved at argumentere for at du ikke er den del af idéen. |

Det første jeg ville gøre er at beskrive min idé på en blog, på Facebook eller på en anden offentlig tilgængelig måde. |