Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO/markedsføring interreseret partner søges til affiliate sider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har flere affiliate sider, nogle med omsætning og nogle uden. Nogle der har et par år på bagen og nogle nye. Men efter have prøvet med SEO og markedsføring i et godt stykke tid, må jeg indse, at det ikke er her min stærke side er, da det ikke interreserer mig, så meget som det at finde på og udvikle hjemmesider. Jeg søger derfor en partner der er SEO/markedsføring interreseret og har styr på det grundlæggende. Du behøves ikke være en selv udnævnt ekspert, men have tid og lyst til at bruge timer på at få flere sider til at ranke bedre på søgemaskiner

Jeg forstiller mig, en løsning hvor du får andele af siderne og deres indtjening. Som sagt er der allerede omsætning på nogle af siderne, så der vil være mulighed for at tjene lidt allerede første måned. 

Men send mig gerne en besked her på Amino, om dine kvalifikationer og evt tidligere erfaring, også kan vi snakke om det hele. :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har erfaring med flere seo fra flere sider jeg har opbygget, nogle har jeg stadig og nogle er solgt. Har du en mail jeg kan skrive til?

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se det? Sendt i indbakken?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)