Jeg er bange for jeg har lavet en fejl som jeg hurtigt skal have gjort noget ved eller i hvert fald hvordan jeg håndterer dette. (Min bogholder er lukket så kan ikke spørge ham mere og er ved at finde en ny så derfor jeg ikke kan spørge dem om råd). Jeg har en hjemmeside som jeg ejer personligt som pludselig begyndte at give indtægt i juni og jeg tænkte jeg så bare lavede fakturas til mit ApS hvor jeg har lidt andet så jeg kunne lave regninger til kunden som ønskede at annoncerer. Nu er det steget ret kraftigt til at give omkring 20.000 + moms i måneden og så tænker jeg om det egentlig er ok som jeg gør det for det er jo privat jeg ejer hjemmesiden og det vil jeg gerne blive ved med. Så jeg har lavet 5-6 fakturas fra mit ApS til kunden om annoncering på min hjemmeside. Jeg har oprettet et personligejet virksomhed som jeg egentlig gerne vil have hjemmesiden under, da jeg ikke vil risikerer at miste min hjemmeside hvis mit ApS en dag lukker da det er mit hjertebarn og det er ren personligt for mig og indtægten er bare et stort plus. Hvad gør jeg og hvad er rigtigt her? Skal jeg "flytte" hjemmeside til mit ApS nu hvor jeg har lavet regninger eller hvad er løsningen? Håber i kan hjælpe. Mvh. Torben |
Når jeg mener jeg ejer den personligt er det jo bare fordi jeg står som opretter af domænet for 15 år siden.
Ved ikke hvordan man ved hvem der ejer en hjemmeside juridisk?