Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info af Opstart af teleselskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil rigtigt gerne vide hvad det kræver at starte et teleselskab fra bunden af, hvis du har info du vil dele ville jeg sætte stor pris på det.

info. Teleselskabet skal ikke være her i dk.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du meget viden og erfaring inde for telebranchen?

hvis du har vil jeg gerne høre lidt dybere ind til det.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du gerne vide?

Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons!

Jeg har læst dit svar i den anden tråd omhandlende MVNO, det er dog anden information jeg søger.

Jeg søger viden omkring opstart af et telefonselskab, hvor vi selv vil opsætte master, vi har kapitalfonde i ryggen og søger generel viden fra erfarende folk på området. Vi har et møde med relevante individer, i den pågældende stat vi påtænker at opstarte i, og efter nytår skal vi til at rekrutere samarbejdspartnere.

Har du nogle gode råd, eventuelle faldgrupper vi skal være opmærksomme på eller andet brugbart, må du gerne sende det min vej. På forhånd tak.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kende til jeres påtænkte arkitektur eller udbud af produkter så bliver det alt for omfattende i denne tråd.

Opstart og drift af et telefonselskab er meget omfattende, så du bør købe dig til hjælp hos f.eks. McKinsey eller en med lang brancheerfaring. Bare processning af samtaledata, data samt billing er et kapitel for sig.

Ja det er mange faldgruber, men igen - disse afhænger af hvordan jeres ejede og lejede infrastruktur ser ud samt hvilke produkter i vil udbyde.

Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lader til at være en interessant kontakt for vores foretagende, kunne du være interesseret i at afholde et møde med os efter nytår?

Om det er et fysisk møde, over telefon eller en helt tredje mulighed er underordnet, men det vil være meget interessant for os at drøfte dette med dig mere dybdegående, hvis dette også kunne have din interesse.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig et pm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)