Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkecenter for webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg leder efter et pakkecenter, der kan håndtere mit lager samt forsendelser til forskellige lande. 

Jeg har selv fragtaftaler, ellers hvis de har stordriftsfordel/samarbejde med nogen, kan det selvfølgelig også være en mulighed. 

Jeg kender selv nogen, og Pakkecenter Nord er ikke noget folk behøver at anbefale - dem vil jeg meget gerne undgå. :)

God jul. 

Mvh. 

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Kan du fortælle lidt mere om dit behov?

-hvilke varer drejer det sig om?

-hvad er omsætningen pr. mdr?

Vi har plads til obbevaring og egen bil til levering i DK. Alternativt har vi en aftale med UPS til forsendelser.

Hvis dit behov matcher vores muligheder kunne det jo danne et grundlag for et samarbejde?

venlih hilsen

Jacob

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrissloth,

Leder du stadig efter et pakkecenter? Vi har lige fået et nyt lager med ekstra plads - og kunne måske hjælpe dig med at håndtere og pakke dine produkter. Vi sender pakker dagligt til forskellige lande.

For at jeg kan svare på om vi kan håndtere dit lager, skal jeg vide: Hvor mange m2 fylder lageret? Hvor mange forskellige varenumre er der? Hvor mange pakker sendes årligt? Hvor mange produkter består en gennemsnitlig ordre af?

Du må meget gerne sende informationerne som privat besked, hvis du ikke vil ud med det her :-) 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris 

Vi har et lagerhotel i Aalborg, som kan løse denne opgave: www.telepas.dk

Du er velkomme  til at ringe og få et tilbud.

Mvh

Lasse Ran Carlsen 

Mobil: 40443588

Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kristoffer, 

Du kan evt. give mig et kald på 22173005, når du har tid. 

Vi snakker 1-3 produkter, i en gennemsnitordre. 

12.000 forsendelser i månederne, September, Oktober, November og December. 

Lagerplads... Det afhænger lidt af, hvordan det kan sættes op. 

Vi har som udgangspunkt 20 vareartikler, der dog kommer i forskellige størrelser. Så dvs. i gns. kommer hver vare i 11 forskellige størrelser. 

Mvh. Christoffer

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med dansk e-logistik, som ofte også kan hjælpe med integration direkte til dit shopsystem. Det at de har teknisk forståelse for, hvordan at det hele kan optimeres til at køre gnidningsfrist, ser jeg som en stor fordel.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)