Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra kina til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fundet nogle produkter i Kina, som jeg gerne vil have hjem til min webshop. Det er ikke lykkedes mig at støve produktet op nogen steder i Europa, så jeg overvejer at importere dem.


Jeg har CVR nummer, og skal importregistreres, men er der andre krav, jeg skal være opmærksom på? Krav til oplysninger på pakken osv. Det er vel transportøren, der står for fortoldningen, eller hvordan?

Det er sikkert blevet spurgt om et hav af gange tidligere - i så fald beklager jeg. De ting jeg har kunnet finde er bare import i større mængder, hvilket jeg ikke er ude i.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :





Du skal være opmærksom på, om dine varer kræver CE mærkning. Du har ret i, at det som oftest vil være transportøren der laver fortoldningen, det er dog en god ide, at tjekke om det de laver er korrekt. Så særg for at få fortoldningen og tjek følgende.:


Værdi


HS kode (har de brugt den, afsender har givet)


fragt (hvis afsender har bnetalt fragten, skal den ikke pålægges fortoldningen)


Stemmer varemodtager, afsender og oprindelses land.



Tilmeldt 11. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

kvonsyld:




Du skal være opmærksom på, om dine varer kræver CE mærkning. Du har ret i, at det som oftest vil være transportøren der laver fortoldningen, det er dog en god ide, at tjekke om det de laver er korrekt. Så særg for at få fortoldningen og tjek følgende.:

Værdi

HS kode (har de brugt den, afsender har givet)

fragt (hvis afsender har bnetalt fragten, skal den ikke pålægges fortoldningen)

Stemmer varemodtager, afsender og oprindelses land.



Men hvis jeg opretter mig på f.eks. Alibaba, kan jeg så bare bestille, eller skal jeg sikre mig noget hos leverandøren først? Hvordan identificerer fragtfirmaet, er det er min virksomhed, der importerer


Jeg vil jo helst, at det går rigtigt til det hele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :





sælger og dermed speditør skal have dit importreg nr / CVR nummer - men vær sikker på CE mærkning og alt er ægte


vh John Hannover



6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sørger for at få hvilke produkter pakken indeholder, værdien og dit CVR nummer på pakken, så plejer det ikke at gå helt galt :-)

Husk som andre også nævner, at tjekke CE mærkningen og vent med at importere til du er importregistreret.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :





Hvis du vil være helt sikker, så kontakt evt transportøren lige så snart du har et tracking nummer, så ved du hvem der kommer til at står for importen, og har selv styr på hvordan og hvor fortoldnignen laves.



Side 1 ud af 1 (6 indlæg)