Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon omstillingssystem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Nuciga Sport Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Telefon omstillingssystem

Er der nogle der ved hvor man kan få et godt og billigt telefon omstillingssystem?

Vi er en lille iværksætter virksomhed med 4 medarbejdere som akut mangler et telefon omstillingssystem. Vi har allerede et et hoved nr. men er ofte til møder ude af huset hvorfor systemet automatiskskal kunne viderestilles til os alle 4 på vores mobiltelefoner og hvis ikke der er en af os der har taget mobilen efter den har ringet 5-7 gange skal det gå på telefonsvarer. 

Omstillings systemet må naturligvis meget gerne have nogle flere feature, det ville jo være luksus med f.eks. disse funktioner: 

- Man skal kunne se at det er firma nr. der bliver videre stillet på sin egen telefon
- Velkomsthilsen

- Omstil opkald til en anden medarbejder

- Opkaldshistorik

- Send standard sms til den der ringer 

- Telefonkø med “ring mig op” 

- Åbningstider - hvor vi giver besked såfremt de ringer uden for normal åbningstid men at de kan booke enten et telefon møde eller et møde i vores showroom på vores web site. 

Men det vigtigste er at vi kan lave automatisk viderestilling af hovednummeret til os 4 medarbejdere.

Vi håber i har nogle gode informationer der kan hjælpe os på vej til den rigtige valg af telefon omstillings system. 

På forhånd mange tak  

Jens Fournais
http://www.nucigasport.com

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg vil godt anbefale Relatel. det er det gamle firmafon og fullrate der har slået sig sammen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jens

Jeg vil da lige melde mig på banen også. 
Jeg kan se, at du skriver: "Send standard SMS til den der ringer"

Det vil jeg mene er en særlig feature, som ikke er standard. 
Dog vil jeg samtidig sige, at det er noget som kan laves nemt selv i vores telesystem. Vi kan også lave det for dig. 

Hvis den feature ikke er vigtigt, så har du vist mere eller mindre frit slag på alle hylder, i forhold til dine ønsker. 

Vi laver gerne en demo til dig, som du kan prøve af og mærke godt igennem :-)

Mange hilsner

Matt fra Maxtel

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Fra  kbh-kollegier.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min klare anbefaling: everConnect. Jeg har brugt det i mange år. Servicen er fantastisk, mulighederne er mange, og det er billigt.
everConnect laves af evercall :)

Albert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)