Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdig webløsning med abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har pt. en webshop hos Wix - hvilket har fungeret upåklageligt da jeg indtil nu kun har solgt filer.

Nu ønsker jeg dog at udvide forretningen med at sælge varer på abonnement

Nogen der kan anbefale en god færdig løsning der både kan håndtere filsalg samt salg på abonnement?

Pft

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne fx være Shopify.

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer gerne med et pris eksempel, send mig en mail til ljenseninfo@gmail.com omkring din ide så laver vi et uforpligtende tilbud.

Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Jeg kan klart anbefale Woocommerce, som også er godt til videreudvikling.

Jeg giver gerne et gratis tilbud på opgaven, så du har noget at sammenligne med. :-)

Skriv en mail til: info@dbnweb.dk eller via min hjemmeside.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LindaGM,

blot for at være helt sikker, ønsker du at fast holde din webshop hos WIX og kun leder efter en løsning til håndtering af abonnement??

Hvis det er, så bør du kigge på Upodi. Det er et super godt system og vi bruger det selv i vores virksomhed Startup Central :) 
(Reklame) Vi har et samarbejde med Upodi hvor man får deres løsning til 368,- hvor det normalt vil koste et godt stykke over 4000,-

Smid mig gerne en mail så kan vi måske finde en løsning. Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen 

Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :





Nej, jeg ønsker egentlig at søge væk fra Wix af flere årsager :-)



Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :





Okay, det var også bare for at være helt sikker :) 

Hvis det kunne have interesse så kan vi sagtens hjælpe dig med at det du søger som skal lavet her hos Startup Central :) 

Hvis det er, så er du mere end velkommen til at sende mig en mail på mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen



Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :







Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda,

Såvel Shopify som Woocommerce og et hav af andre platforme kan løse denne opgave for dig.

Det er dog vigtigt at du på forhånd sætter dig godt ind i hvordan de forskellige platforme er skruet sammen. Hvis du først er kommet rigtig godt i gang med din shop kan det være et tungt skib at skulle skifte navigation på senere hen.

Dernæst skal du også have en god fornemmelse af din egen tekniske formåen. Der kan være store fordele i at vælge Shopfiy da platformen er meget nem at komme igang med, men har du et ønske om total frihed kan Woocommerce muligvis være et bedre valg.

Hvis du sender mig en PB vil jeg gerne dele ud af mine erfaring over et telefonopkald eller lign. Det skal ikke koste dig en krone :) Og så har du forhåbentligt et bedre overblik ifht. de næste skridt.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)