Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lunar way og Revolut

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her på amino som kender de 2 banker Lunar Way og Revolut, som enten har noget godt eller skidt at sige om dem?

Jeg overvejer at skifte til dem da jeg som så mange andre skal til at betale negativ renter af mit indestående i banken. Og da det nærmer sig en udgift på 50.000kr pr år, så søger jeg nye græsgange. Har i nogle alternativer evt. i udlandet i kan anbefale for at slippe for at betale negative renter?

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Revolut har jeg kun noget godt at sige om. Jeg har dog kun brugt dem privat til udenlandske overførsler og de fejlede intet. Lunar Way ved jeg ikke så meget om :-)

Seneste projekt: Quicklån.nu

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lunar kan du få erhvervskonto hos mod betaling - der er en del utilfredse men det er muligt at få CVR tilknyttet. Revolut kan ikke tilknyttes CVR og vil så - i f.eks selskabssammenhæng være ulovlig hævning til CPR 

Der er stadigt banker med alt under 100.000 uden negativ rente - men ofte er det jo små penge og skifte og oprettelse af alternativer kan koste mere.

Hæv løn og undgå mange likvider - køb evt værdipapirer - brug dollar konto hvis du køber ind i dollars f.eks

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Revolut tilbyder skam selskabskonti De kan bare ikke tilknyttes som NemKonto, men kontoen tilhører stadig selskabet. Der er ikke noget krav om at et selskabs konto skal være NemKonto før den kan anvendes.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AdamAftenbakke:

Revolut tilbyder skam selskabskonti De kan bare ikke tilknyttes som NemKonto, men kontoen tilhører stadig selskabet. Der er ikke noget krav om at et selskabs konto skal være NemKonto før den kan anvendes.

fint så kan den jo sagtens bruges som ekstra - ved du om der er grænser før negativ rente eller positiv hele vejen?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

man må sige Revolut er ikke nemme at kontakte - eller læse sig til svar men ved DU adam om man overhovedet kan bruge det til DKK opbevaring for CVR uden negativ rente og til hvilken omk. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://www.revolut.com/da-DK/vores-ordninger

Jeg ved at du kan få DKK konto til danske selskaber, og jeg mener ikke at der er nogen rente da omkostningerne er baseret på hvor mange transaktioner og vekslinger du foretager. Jeg er dog ikke 100% sikker og kan heller ikke lige få fat i Revolut nu.

Jeg kender én der har selskabskonto hos Revolut, så prøver at spørge og vender tilbage i morgen.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :





Jeg er lige blevet afvist som kune hos Lunar Way, da jeg har et (dansk) holdingselskab som ejer af mit driftselskab. Og det til trods for at jeg står som ejer af holdingselskabet. Så de er ude af billedet.


 


Findes der nogle alternativer til bankkontoer uden negativ rente? evt. i udlandet.



Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg har væsentlig mere end 200.000kr i banken som Danske bank har som max før der skal betales negativ rente. Og jeg er ikke interesseret i at hæve det ud som løn, da jeg så bliver flået i topskat! Og i følge min revisor, så må jeg ikke købe værdipapirer i selskabet da det ikke er et investerings aps jeg har.

Jeg handler en del i Euro. Kunne det så være en ide at overføre en stor del af virksomhedens indestående til f.eks. Transferwise i Euro?

Og ved du evt. om det kan give problmer mht skat at jeg har penge stående i Euro hos Transferwise? Jeg ved ikke om de automatisk opgiver indestående til skat lige som danske banker gør.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)