Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling søges: Kreditkort i USD

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :





Yes, som Jeg skriver i mit oprindelige indlæg, så bruger Jeg pt. allerede transferwise, og det fungerer helt perfekt. Men der er en månedlig grænse på debetkortet på £30.000, som Jeg snart overstiger, og den kan ikke hæves :-(


Derfor søgningen efter alternativer.



Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :





Det lyder til at det er store/mange transaktioner der er tale om, og jeg tænker lidt.. Hvorfor stifter du ikke bare et Amerikansk datterselskab? Burde det ikke løse de forhindringer du har i forretningen? 



Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede et LLC. Men da Jeg hverken selv eller LLC har en credit score, synes det tæt på umuligt at få et kreditkort derovre.

Trods ihærdig googling, er det endnu ikke lykkedes mig at finde ud af, hvordan man evt. kunne komme i gang med det.

Har kigget på, om man kunne komme ind og bygge en credit score med et cash secured kort.

Men ved alt Jeg kan finde, skal man have SSN eller bopæl derovre.

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :





Skal det være kreditkort? Du burde sagtens kunne få et debit kort, og jeg tvivler på at grænserne og lign. er anderledes.


Kreditkort i USA fungerer jo på en lidt anderledes måde end i Danmark, så jeg tænker måske også der er lidt forvirring der.



Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Karditech:

Varer købes i USD og sælges i USD. Det er ikke en svimlende margin Jeg har på mine produkter, så selv 1% i gebyr, gør et forholdsvis stort indhug i profitten.

Og i dette tilfælde, tager Jeg et dobbelthug, både når USD skal konverteres til EUR, DKK eller lign. Og igen, når der igen skal veksles tilbage til USD ved brug af kortet. Det vel næsten definitionen på at gå over åen efter vand. Anerkender dog også, at Jeg ikke selv har været i stand til at finde en løsning.

Hvordan har du fået Transferwise til at acceptere USD - jeg kan ikke have USD stående på transferwise hvorfor det egentlig er langt mindre brugbart.

Hvordan omgår du at du ikke kan overføre USD til transferwise og have dem stående i USD

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Hvordan har du fået Transferwise til at acceptere USD - jeg kan ikke have USD stående på transferwise hvorfor det egentlig er langt mindre brugbart.

Hvordan omgår du at du ikke kan overføre USD til transferwise og have dem stående i USD

Jeg omgår ikke noget. Jeg bruger bare transferwise som det er.

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Karditech:
Jeg omgår ikke noget. Jeg bruger bare transferwise som det er.

Er din TransferWise oprettet fra USA, for PT er det ikke muligt fra nye konti fra EU at have penge stående i USD

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:

Er din TransferWise oprettet fra USA, for PT er det ikke muligt fra nye konti fra EU at have penge stående i USD

Nej, det er en ganske normal borderless account oprettet fra Danmark. Hvor har Du din info fra?

Umiddelbart kan Jeg ikke finde noget om det Du siger, og samtidig står det lige så fint på hjemmesiden at man kan modtage USD

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker selvfølgelig fint med en borderless konto Yes

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)