Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling søges: Kreditkort i USD

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører en forretning, hvor alle transaktioner foregår i USD.

Derfor leder Jeg efter et kreditkort, som har saldo i USD og afregnes i USD for at undgå en masse omkostninger i veksling, frem og tilbage.

Min egen bank kan godt tilbyde en valutakonto i USD, det dog bare ikke muligt at få kort dertil. Det kan kun laves til konti i DKK.

Så Jeg hører meget gerne, hvis nogen har forslag, erfaringer eller lign. omkring kort med USD saldo.

Det skal lige nævnes at Jeg indtil videre har brugt transferwise, med tilhørende debit kort. Der er dog en månedlig grænse, hvor Jeg snart rammer loftet, og den kan ikke øges. 

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Karditech:

Jeg kører en forretning, hvor alle transaktioner foregår i USD.

Derfor leder Jeg efter et kreditkort, som har saldo i USD og afregnes i USD for at undgå en masse omkostninger i veksling, frem og tilbage.

Min egen bank kan godt tilbyde en valutakonto i USD, det dog bare ikke muligt at få kort dertil. Det kan kun laves til konti i DKK.

Så Jeg hører meget gerne, hvis nogen har forslag, erfaringer eller lign. omkring kort med USD saldo.

Det skal lige nævnes at Jeg indtil videre har brugt transferwise, med tilhørende debit kort. Der er dog en månedlig grænse, hvor Jeg snart rammer loftet, og den kan ikke øges. 

Jeg har tidligere spurgt om det samme uden at få meget svar. Danske Bank kan få det oprettet gennem correspondentbanker men ellers er services som Revolut og det seneste jeg har set Soldo visse muligheder.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :





Det kan du få hos Payoneer hvis det er. Er ikke sikker på hvad grænserne er tilgengæld.


Hvilke omkostninger skal kortet bruges til? Payoneer er ihvertfald for mig en god løsning generelt til international handel.



Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person





Curve, Revolut, Bunq, Transferwise Borderless - der er en del muligheder.


Curve snakker direkte med dine andre kort, men hæver til FX rate, og trækker så på de kort du har tilknyttet bagved i den rigtige valuta.


Bunq er en Hollandsk Bank, og pengene vil stå i Euro - en valuta du oftest kan veksle til relativt gratis (f.eks ved brug af TransferWise, eller din bank hvis de er venlige) - Bunq trækker også FX rater.


Transferwise Borderless holder flere valuta, og deres kort vil bruge penge fra den valuta der står eller giver den bedste kurs såfremt du ikke har nok af X valuta.


Revolut laver også FX rater på køb med kort.



Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler også Transferwise.

VH. GrN.dk

Afiliate link fjernet af moderator

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Jeg anbefaler også Transferwise.

VH. GrN.dk

Husk at nævne dit link er affiliate :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidste faktisk ikke, at det var imod reglerne. :-)

Men det giver første overførsel op til 500 GBP eller tilsvarende i anden valuta.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Jeg anbefaler også Transferwise.

VH. GrN.dk

Afiliate link fjernet af moderator

Når spørger nævner at de bruger Transferwise og at der er begrænsninger som gør det ubrugeligt så er det ret anløbent at sende affiliate links til dette. Dette er ikke et forum til at spamme andre men til at vi kan hjælpe hinanden!
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar. Amino opfører sig ikke helt pænt for tiden, men tror det lykkedes mig at læse det hele, på trods af elementer der dækker for teksten.

Jeg prøver at svare samlet i denne post.

Varer købes i USD og sælges i USD. Det er ikke en svimlende margin Jeg har på mine produkter, så selv 1% i gebyr, gør et forholdsvis stort indhug i profitten.

Og i dette tilfælde, tager Jeg et dobbelthug, både når USD skal konverteres til EUR, DKK eller lign. Og igen, når der igen skal veksles tilbage til USD ved brug af kortet. Det vel næsten definitionen på at gå over åen efter vand. Anerkender dog også, at Jeg ikke selv har været i stand til at finde en løsning.

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave en US bankkonto hos Transferwise med en borderless konto, du kan derfor sende og modtage USD, uden at skulle konvertere ting :) Du kan modtage betalinger via en noremal wire transfer, eller ACH betalinger - hvilket langt de fleste skulle understøtte.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)