Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkefragt priser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har (som nogen måske har bemærket) gennem nogle år løbende haft spørgsmål til webshop tanker osv. Og jævnligt er jeg inde og ajourføre mine budgetter, udgifter, og andre udregninger og forsøger at holde mig orienteret til når jeg en dag føler jeg har nok sparet op til jeg tør satse (måske til vinter/foråret tænker jeg lige nu, men nu må vi se). 

Men nu er jeg godt nok noget forundret når jeg er ude for at følge op på hvad det koster at sende pakker. Er det virkelig umuligt at finde priser hos Postnord og GLS? Postnord kan jeg kun finde hvis man sender som privat. GLS kan jeg intet finde? Tidligere var det pakkelabels.dk der var det mest attraktive og man kunne se priser hos de forskellige transportører derinde (det kan man stadig, men siden står er skiftet til Shipmondo. Men ingen synlige priser at se på shipmondo. Overhovedet. Står bare at det er en fordel og man bare skal oprette sig, med eller uden egen aftale hos de forskellige. Men ikke en række eksempler på hvad prisen er hos de forskellige. 

Umiddelbart som mindre nyopstartet webshop tænker jeg det nemmeste er at man kan aflevere på det lokale posthus i det bur de har. Især fordi mit fuldtidsjob er skiftende arbejdstider, morgen, aften, nat, weekend osv. Så vil have svært ved at lave en fast aftale om at det kan hentes hos mig da jeg ikke er til stede på faste tider hver dag. 

Men ville jo være rart hvis der var nogle skemaer på Postnord og GLS at sender man så og så mange pakker er prisen x kr. med en erhvervsaftale, men der er intet at finde nogle steder. Er det mere og mere individuelle forhandlingsaftaler det drejer sig om? Hvorfor skjules priser så meget. 

Synes virkelig det er svært at gennemskue i god tid, og man må vel bare oprette sig som kunde og se det når man logger ind. Men undrer mig bare man skal det før man kan se priser. 

Og jeg har søgt i forummet her, for jeg tænkte det har da været oppe og vende mange gange, men der er intet fra de sidste måneder jeg rigtig finder brugbart. Og det jeg finder fra foråret drejer sig netop om pakkelabels.dk som nu henviser til Shipmondo. 

Og ja mængden er jo umulig at vide, man håber da på 5-10 pakker om dagen, men det tvivler jeg nu på i opstarten. Så måske kun 0-3 pakker dagligt den første tid. Derfor nemt at aflevere på det lokale posthus jo. Og synes jo det ikke er meget at oprette erhvervsaftaler for. Men det skal man måske bare regne med man skal. 

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke selv en aftale omkring pakkefragt. Dog kender jeg en flink gut der sender et par pakker om ugen til 10 kroner per styk (cirka). Desværre kan jeg ikke lige huske hvad det var for et selskab. Men prisen du i sidste ende får afhænger meget af volumen af pakker du ønsker at sende. Jeg vil klart anbefale dig at skrive mails ud til et par forskellige steder og så forhøre dig om deres priser ift dit behov.

Jeg håber du får succes med, at lancere indenfor kort tid! :-)

Seneste projekt: Quicklån.nu

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :





Jo, som jeg skriver står det inde på pakkelabels hjemmeside, men som der står i toppen bliver den ikke længere opdateret og henviser til shipmondo, så jo svært at vide om det stadig er priserne. Når den nye side ikke skilter med noget. 

Men man må jo antage det er i det leje :) 



Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, priserne passer. Og jeg bruger kun GLS.

Hvis du kun sender i DK, brug bare "Gul og gratis".

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakkelabels hedder nu shipmondo. Umiddelbart ser det ud til, at du ikke har sat dig særlig godt ind i området, og slet ikke har styr på hvordan du finder priser.

Du bliver nødt til at undersøge disse ting nærmere selv (og det er ikke særlig svært), før du overhovedet er i nærheden af at gå videre med dine overvejelser.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :





Jeg er fuldt ud med på at pakkelabels hedder Shipmondo. Det har jeg jo også skrevet flere gange!

Derudover så kan jeg kun finde et priseksempel inde på Shipmondo (https://shipmondo.com/dk/priser/) Og det er FRA 32 kr. under 1 kg... Men intet om hvem det er med. GLS, Postnord, DAO, eller hvem. Men bare fra. 

Kan godt være du mener jeg ikke har styr på det. Men dette forum er vel netop til at blive klogere på de ting man ikke er klog nok på? Og hvis du kan finde bedre priser på shipmondo end det er lykkedes mig, så vil jeg sætte pris på et direkte link :) 

God søndag

MVH
Hans Pedersen



Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke læst mit indlæg?

Jeg gentager: brug "Gul og gratis" pakkelabels, de er sågar billigere end Shipmondo på pakker op til 1 kg i DK.

Ellers kan du tilmelde dig gratis og uforpligtende til Shipmondo, så har du adgang til det hele. Eller Coolrunner.

Husk, priserne er ex moms undtaget Coolrunner. 

https://mit.guloggratis.dk/pakkepost

https://coolrunner.dk/priser/

Shipmondo bruger jeg faktisk kun til udlandet.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :





Beklager Amadeo. Dit indlæg havde jeg åbenbart misset. 

Og ja man kan bare tilmelde sig :) Men det vil jeg jo ikke gøre før jeg er i situationen, men hvis priserne er det samme som der står på den gamle side, så tak for den information :) 

Og Gul og Gratis kendte jeg ikke lige. Så tak! 

Og god søndag aften til dig. 



Side 1 ud af 1 (9 indlæg)