Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet blind!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har haft en lille webshop, Udgaardhandel siden min fødselsdag d. 24 januar 2019. Jeg er virkelig blevet overrasket over, hvor svært det er at slå igennem som E-købmand, jeg troede at der uden meget arbejde i det mindste ville være få kunder, "selv et ødelagt ur har jo ret to gange i døgnet!"

Jeg tænker at jeg skal have flere til at give mig feedback, men da jeg ikke har midler til professionelle, håber jeg at netop du, for sjovt, har lyst til gå ind på udgaardhandel dot dk og giver mig respons på, hvis der er noget som ikke virker for dig som potentiel køber :)

På forhånd tak!

Og hvis du ikke har lyst, så er det helt okay, det er jo bare en lille bøn fra en kæmpende iværksætter :)

Med venlig hilsen
Daniel Tegner
Udgaardhandel

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har produkter som kan sælges i rigtig mange andre webshops, på markeder som Korskro og Vorbasse, og en million andre steder. De fleste salgssteder med disse produkter kæmper om en bid af kagen,  og det ser ud til at du også gør det. Hvis du ikke har råd til ordentlig markedsføring, så er det op ad bakke. Især med et intetsigende navn som Udgaardhandel - du kunne sælge sko, stilladser eller sexartikler med det navn. Hvis jeg googler efter vikingesmykker dukker du ikke op - så du skal se at markedsføre dig bedre, hvis du vil opnå succes med din webshop.

Har du overvejet at lave en "South West Airlines"? SWA var det første lavprisflyselskab i verdenen, eller i hvert fald en af de første. På det tidspunkt hvor de startede, fløj 15% af amerikanerne, og dem kæmpede alle flyselskaber om.. SWA tænkte: vi er ligeglad med de 15%, vi tager de øvrige 85% ... De fandt ud af hvorfor 85% ikke fløj, og gjorde dem "et tilbud de ikke kunne modstå", for så at sige.

Hvis du kan finde ud af, hvor stor en del af befolkningen IKKE køber vikingesmykker, og vigtigere: hvorfor de ikke gør det, og derefter kommer med ét argument, hvorfor de burde, og kommunikerer det ud til dem, så skaber du en niche - og så garanterer jeg dig succes.

Albert van Harten
Computernørden
Varde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

E-handel er SLET ikke nemt, så skal man slå sig på et niche produkt.

Jeg kan ret hurtigt fortælle dig at:

- Din SEO er slet ikke OK!
- Siden virker meget mørk og dyster.
- Ingen Google My Business.
- Du benytter ikke JSON-LD til dine microdata.

Der er meget der kan rettes op på... i sær dine søgeord og overskrifter.

P.s: Men fede smykker Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvad du mener med overskriften: "jeg er blevet blind", men det er jo ikke nemt at finde din "gårdbutik". Hvis man googler på "vikingesmykker" er du slet ikke at se, uanset hvor meget man søger.

Navnet på din e-butik leder, efter min opfattelse" slet ikke hen til at du handler med vikingesmykker. Måske kunne et andet navn give mere handel, eller flere søgeord på din side som medfører at det er til at google dig frem.

Først når men klikker på en vare, kommer en billedstørrelse frem hvor man virkelig kan se hvor smukt smykket er. Hvad med kun at vise den forstørrede udgave af smykket.

Ellers pæne smykker til fornuftige priser, men dem som søger vikingesmykker, kan ikke finde dig.

Mvh

Jøørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da op i svare hurtigt, tak for det!

Der er da meget at overveje :)

Ja, sidder ligenu og prøver at forbedre min SEO, så jeg kommer forhåbentlig højere i google rank snart.

Flere skriver at mit navn er intetsigende, det havde jeg ikke overvejet, jeg tænkte at navnet var i den nordiske mytologi og handel var fordi jeg på sigt vil handle med flere varetyper end smykker.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har da ikke noget med navnet at gøre! Udgaard er da hevet ud af den Nordiske mytologi!

Problemet er meget at sidenavnene ikke helt indholder ordet SMYKKER... derfor går det også galt. Navnet på virksomheden er da fint nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at se her Daniel - den øverste er hvordan det ser ud NU, den nederste kunne være lidt inspiration til en mere fangende titel på din forside.

Brug de rigtige ord i dine titler, overskrifter og tekster nu lavede jeg lige et hurtigt eksempel på serp-snippet-generator

Du må ikke regne med det er det rigtige svar, men bruge de korrekte ord på de forskellige sider, så vil du se resultater. Brug evt. Google Trend til at finde de rigtige ord.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay Kim det er jeg glad for at høre, det er lidt større arbejde at skifte virksomhedsnavn.

Er det mine URL som skal indeholde smykker, eller er det mere keywords på siden du mener?
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay Kim jeg ser, tak for det, det er en stor hjælp!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)