Jeg har haft en lille webshop, Udgaardhandel siden min fødselsdag d. 24 januar 2019. Jeg er virkelig blevet overrasket over, hvor svært det er at slå igennem som E-købmand, jeg troede at der uden meget arbejde i det mindste ville være få kunder, "selv et ødelagt ur har jo ret to gange i døgnet!" Jeg tænker at jeg skal have flere til at give mig feedback, men da jeg ikke har midler til professionelle, håber jeg at netop du, for sjovt, har lyst til gå ind på udgaardhandel dot dk og giver mig respons på, hvis der er noget som ikke virker for dig som potentiel køber :) På forhånd tak! Og hvis du ikke har lyst, så er det helt okay, det er jo bare en lille bøn fra en kæmpende iværksætter :) Med venlig hilsen Daniel Tegner Udgaardhandel |
Du har produkter som kan sælges i rigtig mange andre webshops, på markeder som Korskro og Vorbasse, og en million andre steder. De fleste salgssteder med disse produkter kæmper om en bid af kagen, og det ser ud til at du også gør det. Hvis du ikke har råd til ordentlig markedsføring, så er det op ad bakke. Især med et intetsigende navn som Udgaardhandel - du kunne sælge sko, stilladser eller sexartikler med det navn. Hvis jeg googler efter vikingesmykker dukker du ikke op - så du skal se at markedsføre dig bedre, hvis du vil opnå succes med din webshop.
Har du overvejet at lave en "South West Airlines"? SWA var det første lavprisflyselskab i verdenen, eller i hvert fald en af de første. På det tidspunkt hvor de startede, fløj 15% af amerikanerne, og dem kæmpede alle flyselskaber om.. SWA tænkte: vi er ligeglad med de 15%, vi tager de øvrige 85% ... De fandt ud af hvorfor 85% ikke fløj, og gjorde dem "et tilbud de ikke kunne modstå", for så at sige.
Hvis du kan finde ud af, hvor stor en del af befolkningen IKKE køber vikingesmykker, og vigtigere: hvorfor de ikke gør det, og derefter kommer med ét argument, hvorfor de burde, og kommunikerer det ud til dem, så skaber du en niche - og så garanterer jeg dig succes.
Albert van Harten
Computernørden
Varde