Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Vi har kigget lidt på Stripe, som betalingsystem, dog er jeg usikker på om det fungere som PayPal.

I følge nogen jeg har talt med, så kan man have både Dankort, Mastercard osv til Stripe, men fungere det som en slags bank-konti, eller skal der kobles en bank til ens konto, for at få udbetalinger - Præcis som Paypal ? 

Håber der sidder nogen kloge hoveder på området! :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe er både betalingsgateway og indløser. Du skal have en bank konto tilknyttet som du vil få udbetalt pengene til.

Du kan ikke betale med det rene Dankort ved Stripe. Men f.eks. godt med VISA/Dankort :-)

EDIT: Jeg synes du skal skrive direkte til Stripe. De er hurtige til at svare og vil sikkert meget gerne hjælpe med alle dine spørgsmål. Så er du også sikker på at få helt korrekte svar :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hurtige svar på dit spørgsmål er at det er nemt, uden faste omkostninger og virker fint uden en aftale med Nets. Nets har vist lavet en lign. løsning som koster mere eller mindre det samme men selv om jeg ved at den findes kan jeg nærmest ikke finde den - ej heller ved søgning på google. Der er Stripe top of mind OG det er en del af flowet når man installere Woocommerce på en WP installation.

Har du først prøvet at lave en konto hos Stripe så vil du også se hvor nemt det er at komme igang.

Stripe er klart en fordel for små forretninger som er i opstart eller bare er baseret på få transaktioner årligt hvorimod en større forretning med mange transaktioner og måske et behov for en mere automatiseret løsning vil kigge efter f.eks. Quickpay eller Nets.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pilde:

Stripe er klart en fordel for små forretninger som er i opstart eller bare er baseret på få transaktioner årligt hvorimod en større forretning med mange transaktioner og måske et behov for en mere automatiseret løsning vil kigge efter f.eks. Quickpay eller Nets.

Den med en mere automatiseret løsning må du lige forklarer lidt mere Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Den med en mere automatiseret løsning må du lige forklarer lidt mere Smile

My mistake - læste lidt nærmere op på det.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)