På baggrund af denne artikel: https://www.bt.dk/forbrug/flere-kunder-bandlyst-fra-boozt.com-jeg-er-rystet-over-deres-maade-at-behandle-mig?fbclid=IwAR2wVNkSnKZZnqwOdVpxT2NUCIu_PAMuH9mtUSQoylFVDmaQmx8PPybgh3 Blev min bror og jeg nysgerrige og snakkede lidt. Vi ved at man i en fysisk butik må bortvise enkelte kunder fra at komme i butikken, hvis de har stjålet, eller forulempet personalet osv, så længe det ikke er pga racisme eksempelvis. Men hvad gælder online? må man afvise kunder? Tænker man godt må, jævnfør den artikel. Men vi blev bare nysgerrige? |
spændende - Jeg ved det ikke, men jeg håber man må. Forbrugerbeskyttelse er fint men en shop, også en online, må kunne forsvare sig. Hvis, som der står, visse kunder returnerer 298 af 300 købte varer, så er der noget rivende galt - eller hvis en kunde konstant skaber problemer og diskussion om varer der har været taget i brug, returnerer i elendig emballage mm - så MÅ det være lovligt for et firma at sige stop - Du må handle et andet sted
en del tøjlshops har returprocenter over 40 - vildt nok i mine øjne, men reelt nok sikkert
men - spændt om nogen lige kan komme med loven
vh John Hannover