Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludselig forsvundet fra google - SEO problem?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære eksperter

Jeg driver hjemmesiden https://castorolie.dk. Igennem 2 mdr har jeg været igang med at få forbedret mit design. Først blev der lavet et udkast af hele mit site der blev publiceret under roden castor.....dk/wp/. Efter et par uger blev denne version lagt online på castorolie.dk. Desværre viste det sig at jeg skulle css kode hvis jeg ønskede at lave ændringer til font, overskrifter etc. Det var meget uflexibelt. Efter 4 dage online ændrede design bureauet min hjemmeside tilbage via. et pluginn Duplicator (backup) og ryddede op i min FTP server. På selve dagen for backup oplevede jeg en tilbagegang i besøgende fra normale 200 daglige besøgende til 130 besøgende. Dagen efter denne process forsvandt min forside fra googles søgeresultater, hvor jeg i over 1 år har ligget nr. 1 på forsiden på mange søgeord fx castor olie, ricinusolie, ricinusolie til håret osv osv. Ud over min forside lå en underside nr.2 på visse søgeord, men min forside har altid været den der tiltrak flest besøgende.

Er der nogen herinde der kan forklare hvorfor min forside pludselig forsvandt for ca. 4 dage siden? Kan jeg gøre noget for at få den tilbage i søgeresultaterne?

Venlige hilsner 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Her ligger du nr. 1 på "castor olie" :-)
Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan det skyldes du har haft forskellige sider så google måske har tænkt at det er ren duplikat og derefter lukket den?
Blot en tanke der strejfede mig :) 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Ja men som sagt er det min underside. På et hav af andre søgeord, hvor min forside lå nr.1 er jeg nu ikke længere at finde. Jeg har haft 200 daglige besøgende, men sidste 4-5 dage er dette halveret fordi min forside er forsvundet fra google.

Venlig hilsen 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas. Måske men hvad kan jeg så gøre nu, hvor der ikke længere er dublicate content, og min forside med hovedparten af mine besøgende stadig er forsvundet fra google?

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil anbefale at du indsender et SiteMap til Google Search Console - Det kan nogle gange få din side til at blive indekseret før.

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. Tak for din besked. Jeg har allerede indsendt sitemap og har bedt om ny indeksering. Har bare aldrig oplevet at en side pludselig helt forsvinder - nu på 2.-3. dag. Har du oplevet det før, hvor den så er kommet tilbage?

Iflg search.console er der ingen manuelle problematikker eller andre synlige forklaringer, så det er lidt frustreret. Aner ikke om jeg kan gøre noget og hvad..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør overveje at ændre din brug af H1 headere til styling af overskrifter på siden.
Det er ikke normalt, at en side har så mange H1-headere.
Brug i stedet CSS til styling af overskrifter.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for din henvendelse. Jeg har nu ændret hovedparten af mine overskrifter fra h1 til h2. Det med css kodning skal jeg lige sætte mig lidt ind i:-) Tak for din tilbagemelding. Jeg ved ikke om dette ændrer på at min forside helt er forsvundet fra google's overflade, men det ser bedre ud, og jeg er glad for al feedback:-) 

Ha en god weekend! 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas.

Tak for din svar. Jeg har ikke andre sider der har skrevet omkring dette emne. Kun lavet artikler til linkbuilding. Men som sagt fik jeg lavet et nyt site der lå online i nogle uger på castorolie.dk/wp/"forside"/"underside", men dette skulle ikke være blevet crawlet iflg dem der designede det. Her kunne der være en dublicate problematik, hvis dette kan ske på ens eget domæne. Senere blev denne udgave også udgivet oveni mit gamle på castor.....dk for efter ca. 6 dage via backup at blive lavet tilbage til det gamle design. Jeg har her over 2 uger senere stadig mistet halvdelen af mine brugere og google finder stadig ikke min forside.

Er der ikke nogen der har oplevet det samme og/eller ved hvad der kan være gået galt? :-)

Tak for din besked Lukas:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)