Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af ekstra firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 😊

Sagen er den at jeg allerede har et malerfirma, men mig og min dame går med tanken om at åben en shop sammen, men er der nogle der ved om jeg skal søge et nyt CVR nr til det nye firma? Bare så jeg ikke laver ged i den😁
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver du i princippet ikke, men omvendt så er det meget rart at skille skidt fra kanel.

Du kan oprette binavne på Skat og køre shoppen over det.

Men bedst af alt er at oprette separat cvr-nr, måske med jer begge som partnere, så du har din virksomhed for dig og en fælles med damen. Hvis det går hen og bliver en succes og i gerne vil sælge den eller lignende, så er det fint at have et helt separat cvr-nr og regnskab, som det kører i.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kører begge dele som din enkeltmandsvirksomhed, kan du slet ikke få et nyt CVR-nr, men du må gerne have flere aktiviteter på samme nummer.

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan sagtens køre det indover dit Malerfirma. Men hvis i alligevel satser på at det skal bliver seriøst ser jeg ingen grund til ikke at oprette et nyt selskab og have tingene adskildt fra start.

Held og Lykke med det hele!

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svaret vil helt afhænge af om dig og din dame er gift? Er det meningen hun også skal være medejer af shoppen? 

Er i ikke gift vil det kræve et I/S eller et ApS hvis hun også skal være ejer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)