Det er første gang jeg skal slå stillinger op, og vil gerne være sikker på at nå så langt ud med mine opslag som muligt. Har I nogle gode ideer og forslag? Her er hvor jeg har planlagt at slå den op: - Virksomhedens hjemmeside - Virksomhedens profiler på sociale medier - Jobindex Har I andre forslag. Er der nogle gode grupper på LinkedIn, fora eller lign hvor man også kan poste opslagene? Mvh Kasper |
Hvordan får jeg ansat den bedste sælger?
Syntes det lyder meget fornuftigt, med de forslag du selv kommer med, så tror helt sikkert du på rette vej. Jeg har selv prøvet at søge for en virksomhed, hvor jeg bare lavede et opslag på LinkedIn og det endte faktisk med, at vi fandt vores nye medarbejder derigennem og ikke de kandidater vi fik igennem vores dyrt indkøbte annoncer alle mulige steder. Så start med det, inden du bruger en masse penge, på steder der ikke giver det ønskede resultat. VH Tim |
Fedt at høre I havde god succes med LinkedIn! |
Jeg har denne: https://www.facebook.com/groups/JOBFORMIDLING/ |
Hej Kasper, hvis du skal bruge hjælp til hvordan man laver gode indlæg på Linkedin. Så skriv endelig. Det skal ikke koste dig noget. mvh Eddy |
Sådan, held og lykke med jagten |
Held og lykke med det! |
Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle